Polski startup chce być numerem jeden na kontynencie

WhitePress wychodzi za granicę – rodzima platforma content marketingowa otwiera biura w kolejnych czterech krajach Europy. Pojawi się w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.

Startup, który swoim rozwiązaniem wspiera tworzenie, dystrybucję i promocję treści, zbudował już zagraniczne zespoły. Jak podkreśla Paweł Strykowski, prezes WhitePress, firma dąży do pozostania wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej części Europy, ale na całym kontynencie.

CZYTAJ TAKŻE: W Polsce brakuje pieniędzy dla dużych startupów

Startup ma pięć lat i co roku odnotowuje wzrost obrotów na poziomie kilkudziesięciu procent. W 2018 r. osiągnął 15 mln przychodów netto. Firma pośredniczy pomiędzy reklamodawcami i wydawcami internetowymi. Teraz intensywnie rozwija platformę w zakresie analizy tzw. influencer marketingu. Pod koniec 2018 r. spółka oddała platformę w wersji 2.0, która umożliwia przeprowadzenie transakcji w wielu językach, walutach i pomiędzy spółkami z wielu krajów.

– Odkąd content marketing stał się najważniejszą techniką budowania wizerunku oraz tworzenia więzi z klientami, liczba użytkowników portalu WhitePress stale rośnie a spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania naszą usługą – mówił Tomasz Domański z WhitePress.

CZYTAJ TAKŻE: Startupy psioczą na inwestorów

Firma przyjmuje, że poszczególne spółki zagraniczne staną się rentowne do roku od rozpoczęcia aktywności, a do 2021 roku sprzedaż zagraniczna w wybranych czterech krajach zrówna się z wartością sprzedaży w Polsce.

Większościowym udziałowcem WhitePress jest Grupa NetSprint, która należy do Innova Capital oraz Dirlango.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Udany debiut Alibaby. Firma ma pieniądze na nowe przedsięwzięcia

We wtorek na giełdzie w Hongkongu zadebiutował Alibaba, chiński gigant handlu internetowego, do którego ...

Telewizory wielkie i wciąż nienasycone

Na rynek wchodzą już modele w technologii 8K ze znacznie lepszą jakością obrazu. Na ...

Polska firma oferuje podróże ze sztuczną inteligencją

Hotailors powstał zaledwie nieco ponad dwa lata temu, a dziś globalnym klientem poznańskiego startupu ...

IBM potajemnie wykorzystał milion zdjęć twarzy internautów

Koncern IBM wykorzystał bez pytania zdjęcia użytkowników sieci społecznościowych do trenowania sztucznej inteligencji. Uczył ...

Możliwe opóźnienia w budowie Internetu dla szkół

W Polsce około 16 proc. szkół podstawowych, gimnazjów liceów i technikum ma łącze internetowe ...

Skrzynie z łupami zakazane? Chodzi o miliardy dolarów

Mikropłatności dokonywane w grach to dla producentów żyła złota. Część takich rozwiązań ma jednak ...