Aktualizacja: 09.05.2025 13:43 Publikacja: 15.08.2019 18:08
Foto: Adobe Stock
Handel internetowy w Polsce rozwija się bardzo szybko od lat, ale mimo utrzymywania dwucyfrowego wzrostu obrotów wciąż możliwe jest bicie kolejnych, rekordowych wyników. Widać to choćby po liczbie e-sklepów, których liczba w ostatnich latach zaczęła rosnąć wolniej, a w 2018 r. nawet nieco spadła. Pierwsze półrocze 2019 r. pokazuje, że ten trend został odwrócony. Jak wynika z danych wywiadowni Bisnode Polska, przygotowanych specjalnie dla „Rzeczpospolitej”, ogółem licząc od czerwca, w ostatnich 12 miesiącach Polacy zarejestrowali ponad 5 tys. nowych sklepów internetowych przy jednoczesnym wykreśleniu ponad 2,2 tys. takich działalności.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas