Aktualizacja: 09.05.2025 16:05 Publikacja: 20.09.2019 11:56
Foto: cyfrowa.rp.pl
Za wzrost na rynku muzycznym odpowiada głównie sprzedaż cyfrowa. W pierwszej połowie bieżącego roku wartość jej sprzedaży wzrosła o 27 proc. do 61 mln zł. Daje to już ponad 41 proc. łącznej sprzedaży muzyki.W tym czasie sprzedaż tradycyjnych nośników zanotowała tylko symboliczny wzrost o 0,6 proc. do 86,5 mln zł.
Spadek sprzedaży płyt CD o 6,8 proc. został częściowo zniwelowany przez sprzedaż albumów winylowych. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2019 roku czarne płyty przyniosły prawie 5,3 mln zł więcej niż przed rokiem (wzrost o 38,7 proc.), osiągając sprzedaż na poziomie 18,9 mln zł.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas