Aktualizacja: 11.05.2025 13:47 Publikacja: 27.11.2019 19:01
Foto: Shutterstock
Black Friday, tradycyjne wyprzedaże w pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia w USA, jest coraz bardziej popularny także w Polsce. Z tej okazji zarówno sieci handlowe, jak i małe sklepy przygotowują wysokie obniżki cen. Od lat klienci obawiają się jednak, często nie bez podstaw, że handlowcy na kilka miesięcy przed tym dniem podwyższają ceny, aby tuż przed „czarnym piątkiem” je obniżyć.
CZYTAJ TAKŻE: Czarny piątek to także pseudookazje i cyberoszuści. Najpopularniejsze triki
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas