Aktualizacja: 02.04.2025 10:28 Publikacja: 02.02.2020 17:04
Foto: mat. pras.
Polski rynek e-handlu rozwija się od lat w dwucyfrowym tempie i wart jest już ponad 50 mld zł. Tak mocno zwiększające się wydatki online przekładają się na wyniki firm, a Polska jest ważnym rynkiem dla europejskich platform jak Zalando, AboutYou czy Westwing. Z boomu najbardziej korzystają ci, którzy rośli wraz z rynkiem i odpowiadali za jego budowanie.
CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami
BioCam ruszył z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jes...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Ekosystem start-upowy na Ukrainie kwitnie – wyniki mogą być zaskoczeniem, bo młode, innowacyjne spółki dodają ta...
Spółki Skarbu Państwa zaczęły dostrzegać potencjał drzemiący w młodych firmach technologicznych – PZU ogłosiło w...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Biodegradowalne opakowania, autonomiczne busy, kwanty czy polska sztuczna inteligencja – nasi przedsiębiorcy i n...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas