Aktualizacja: 14.05.2025 14:52 Publikacja: 10.04.2020 13:54
Foto: Bloomberg
Jeszcze w lutym według danych przedstawionych przez Disneya usługę kupiło 26,5 mln abonentów. Od tego czasu ich liczba się podwoiła, ponieważ pandemia koronawirusa na całym świecie zatrzymała miliony ludzi w domach. Usługi streamingowe zyskały na popularności. Jednak koncern nie chce komentować wpływu pandemii na gwałtowny przyrost ilości klientów.
CZYTAJ TAKŻE: W Polsce ocenzurowano postać LGBT w nowym filmie Disneya
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas