Aktualizacja: 09.05.2025 22:17 Publikacja: 17.06.2020 16:11
Foto: FOT. MARIAN ZUBRZYCKI/FOTORZEPA
Przykładem może być Maciej Stuhr czy Piotr Rubik, którzy wykorzystują nie tylko tradycyjny crowdfunding, ale także jego nowe formy takie jak tzw. reward-crowdfunding, czyli przedsprzedaż.
Na jakie cele i jakie kwoty zbierają znane osoby w ramach e-zbiórek? Sprawdził to serwis Zrzutka.pl. I tak m.in. Małgorzata Socha, Maciej Zakościelny, Olivier Janiak, Joanna Jabłczyńska, Ewa Drzyzga i Mateusz Gessler wsparli akcję #szkolnyobiad, która pomaga w okresie pandemii uczniom pozbawionym codziennego posiłku. Dzięki ich wsparciu, organizatorom udało się dotychczas zebrać ponad 33 tys. zł. – Ale zauważamy od pewnego czasu nowy trend w finansowaniu społecznościowym. Gwiazdy kina, teatru czy muzyki dotychczas tylko wspierały zrzutki, np. promując je w swoich social mediach, czasem także same wpłacały pieniądze. Jednak obecnie, coraz częściej, to same gwiazdy organizują zbiórki w sieci – mówi Tomasz Chołast, współzałożyciel Zrzutka.pl.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas