Reklama

Ericsson: po pandemii priorytetem podróże, rodzina i zdrowie

Nowa pandemiczna sytuacja stanie się rzeczywistością, konsumenci będą spędzać w sieci średnio o dziesięć godzin w tygodniu więcej. Ericsson opublikował swoje największe badanie konsumenckie, obejmujące opinie 2,3 mld konsumentów z 31 krajów.

Publikacja: 12.06.2021 10:59

Ericsson: po pandemii priorytetem podróże, rodzina i zdrowie

Foto: Bloomberg

Z raportu The Future Urban Reality wynika, że tendencja do przenoszenia zasadniczych elementów codziennego życia do sieci – zapoczątkowana przez globalną pandemię Covid-19, pozostanie istotna dla ludzi z całego świata długo po przeminięciu pandemii.

Konsumenci nie tylko będą nadal wykonywać rutynowe aktywności – takie jak praca zdalna, e-nauka, e-zdrowie i internetowe zakupy spożywcze – online, ale jeszcze „dodadzą do nich średnio 2,5 nowej usługi”. Autorzy raportu przewidują, że po pandemii konsumenci będą priorytetowo traktować przeznaczanie czasu wolnego na podróże, praktykowanie mindfulness oraz spędzanie czasu z przyjaciółmi i rodziną.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Biznes Ludzie Startupy
Wpuścili bota AI do Excela. Ten polski pomysł okazał się hitem
Reklama
Reklama