Aktualizacja: 11.05.2025 12:19 Publikacja: 11.12.2018 16:43
Foto: Bloomberg
Boom na smartfony już dawno za nami. Nowoczesne telefony komórkowe trafiły pod strzechy, a w efekcie dynamika ich sprzedaży mocno wyhamowała. Wciąż jednak jest to kategoria, na którą chętnie wydajemy pieniądze. Z danych TrendForce wynika, że po pierwszych trzech kwartałach br. globalna sprzedaż smartfonów wzrosła o 8 proc., do blisko 380 mln sztuk.
Króluje Samsung, który zagarnął 1/5 rynkowego tortu. Wśród firm, które skutecznie walczą o swoje udziały, warto wymienić również Apple (15,1 proc.), Huawei (13,7 proc.) oraz Xiaomi (8,3 proc.). I to właśnie te marki najczęściej zobaczymy w tym roku pod choinką. Z przygotowanej przez portal Arena.pl analizy wynika, że nie będziemy w tym roku inwestować w drogie urządzenia. Największą popularnością cieszą się bowiem smartfony do 1 tys. zł.
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie b...
W piątek rusza sprzedaż nowego iPhone’a – chodzi o jego budżetową wersję, która ma kusić fanów marki z mniej zas...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas