Superszczotka Y ma wyczyścić zęby w 10 sekund

Materiały prasowe

Francuska firma szczoteczką Y-Brush szykuje rewolucję w czyszczeniu zębów.

Choć zalecenia stomatologów mówią, iż zęby należy szczotkować zazwyczaj ok. 2 minut to zapowiada się gruntowna zmiana w tym zakresie, a wszystko za sprawą francuskiej firmy FasTeesH. Jej szczoteczka Y-Brush potrzebuje bowiem tylko 10 sekund, aby gruntownie wyczyścić całe uzębienie. Jest to możliwe zarówno dzięki unikalnemu kształtowi zakończenia, przypominającym literę Y, dzięki czemu czyszczone są wszystkie zęby na jednej szczęce jednocześnie. Wystarczy 5 sekund na górną i kolejne pięć na dolną, aby wszystkie zostały należycie wyczyszczone.

Szczotka Y nie wygląda jak zwykła szczoteczka do zębów, a przypomina raczej ochraniacz szczęki używany przez bokserów czy hokeistów. Końcówka czyszcząca jest wyłożona włosiem z nylonu umieszczonym pod kątem 45 stopni, są dostępne w kilku rozmiarach, zarówno dla dzieci jak i i dla dorosłych. Moduł z zasilaniem i silnikiem poruszającym częścią czyszczącą jest tak lekki, że nie trzeba go nawet trzymać w rękach, wystarczy zagryźć zęby i przez 5 sekund potrzymać. .

Szczotka ma wymienne końcówki, dlatego wystarczy je wymieniać, a w domu jedno urządzenie pozwoli wszystkim zainteresowanym na korzystanie z takiej oszczędności czasu. Sugerowana cena, dostępna w internetowej przedsprzedaży wynosi 125 dol., co nie jest kwotą astronomiczną porównując ją choćby do obecnie dostępnych szczoteczek elektrycznych np. sonicznych.

Model Y przechodzi obecnie testy kliniczne, które zresztą nie są wymagane przy modelach dostępnych w sklepach. Widać zatem, że firma podchodzi bardzo poważnie do rynkowego debiutu. Szczotki będą oczywiście pokazywane na targach elektroniki użytkowej w Las Vegas, które rozpoczynają się we wtorek 8 stycznia. Komercyjny debiut przewidziany jest na kwiecień 2019 r.., internetowa przedsprzedaż na stronie firmy już trwa.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza na szpitalną scenę

Zaawansowane algorytmy zyskują na znaczeniu. Beneficjentami są pacjenci i cała gospodarka. Poprawa dostępu do ...

SoftBank sprzeda akcje za 23 miliardy dolarów

Japoński gigant technologiczny SoftBank Group z oferty pierwotnej (IPO) swojej spółki telekomunikacyjnej pozyska 2,65 ...

Klienci mogą odwrócić się od Apple

Gigant z Cupertino zaczyna szykować się na gorszy rok. Konsumenci są coraz mniej skłonni ...

Rekord zakupów w Czarny Piątek

W ostatni piątek specjalne rabaty i promocje przyciągnęły do serwisów zakupowych niemal 11 mln ...

Karol Mazurek: Współpraca banków z fintechami jest teraz modna

Wszyscy chcą działać w zwinny sposób, a ciężko zmienia się duże i osadzone w ...

Trendy i wyzwania dla e-handlu na kolejne lata

Wielokanałowość, media społecznościowe i analiza danych – zyskują na znaczeniu w e-commerce. Wartość polskiego ...