Znajdziesz miłość dzięki… lodówce Samsunga

Bloomberg

Samsung stworzył usługę „Refrigerdating”, która działa jak portal randkowy, ale łączy ludzi na podstawie zdjęć zawartości lodówki.

Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com, zrobić zdjęcie wnętrza swojej lodówki i poczekać na dopasowanie. Choć jest to ewidentnie przede wszystkim reklama lodówek Samsunga, to równocześnie trzeba przyznać, że nie jest to wcale taki niemądry pomysł – wspólny gust kulinarny potrafi dobrze łączyć.

Samsung przypomina wszystkim chętnym, by nie porządkowali specjalnie zawartości lodówek czy nie dodawali tam czegoś, czego normalnie w nich nie ma. „Oszukiwanie i związki nie łączą się ze sobą” twierdzi koncern.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polska firma inwestuje w belgijskiego startupa. Poskromi światło

Vigo Ventures, grupa inwestycyjna Vigo System z Ożarowa Mazowieckiego i Warsaw Equity Group, zainwestowała ...

Rząd USA wykorzysta dane z telefonów do śledzenia chorych

Wielkie firmy technologiczne wdrażają wiele działań, które mają pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się ...

SpaceX coraz bliższy wysłania ludzi w kosmos

Firma Elona Muska przeprowadziła udaną serię testów statycznych silników załogowej kapsuły Dragon. To przybliża ...

Komputery przenośne są naszą wizytówką

Komputery przenośne stały się dziełami sztuki. Notebooki, z którymi odwiedzamy naszych klientów i kontrahentów ...

Zbiórka na grę opartą na dziele Lema. Pierwszy taki projekt w historii

Ruszyła oferta publiczna krakowskiego studia, które pracuje nad grą, bazującą na twórczości Stanisława Lema. ...

Cena HBO Max ujawniona. To będzie bitwa internetowych telewizji

Nowy serwis streamingowy, należący do WarnerMedia, będzie kosztować 14,99 dolarów (ok. 57 złotych) miesięcznie, ...