Znajdziesz miłość dzięki… lodówce Samsunga

Bloomberg

Samsung stworzył usługę „Refrigerdating”, która działa jak portal randkowy, ale łączy ludzi na podstawie zdjęć zawartości lodówki.

Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com, zrobić zdjęcie wnętrza swojej lodówki i poczekać na dopasowanie. Choć jest to ewidentnie przede wszystkim reklama lodówek Samsunga, to równocześnie trzeba przyznać, że nie jest to wcale taki niemądry pomysł – wspólny gust kulinarny potrafi dobrze łączyć.

Samsung przypomina wszystkim chętnym, by nie porządkowali specjalnie zawartości lodówek czy nie dodawali tam czegoś, czego normalnie w nich nie ma. „Oszukiwanie i związki nie łączą się ze sobą” twierdzi koncern.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Najwyżej oceniane gry 2018 roku w serwisie Metacritic. Faworyt był jeden

Metacritic, serwis agregujący oceny z branżowych portali, opublikował podsumowanie 2018 r. Red Dead Redemption ...

Polska spółka uprzedziła Google’a

Voicetel stworzył innowacyjną technologię. Umożliwia swobodne rozmowy na głos ludzi z maszynami. Notowana na ...

Sprzęt AGD wybronił się już przed niedzielnym zakazem

Po początkowych spadkach sprzedaży nie ma już śladu. AGD zyskuje coraz więcej nabywców i ...

Polski Netflix dla graczy

Polska spółka, w którą zainwestowały fundusze Tar Heel Capital Pathfinder i MCI, podbija dynamicznie ...

Kamera poprawi powietrze

Po pierwszej fali, gdy konsumenci rzucili się na najtańsze modele, teraz są gotowi zapłacić ...

Apple wielkim wygranym Dnia Singla

Amerykański gigant sprzedał najwięcej smartfonów na platformach grupy Alibaba, bijąc chińskie marki Huawei i ...