Znajdziesz miłość dzięki… lodówce Samsunga

Bloomberg

Samsung stworzył usługę „Refrigerdating”, która działa jak portal randkowy, ale łączy ludzi na podstawie zdjęć zawartości lodówki.

Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com, zrobić zdjęcie wnętrza swojej lodówki i poczekać na dopasowanie. Choć jest to ewidentnie przede wszystkim reklama lodówek Samsunga, to równocześnie trzeba przyznać, że nie jest to wcale taki niemądry pomysł – wspólny gust kulinarny potrafi dobrze łączyć.

Samsung przypomina wszystkim chętnym, by nie porządkowali specjalnie zawartości lodówek czy nie dodawali tam czegoś, czego normalnie w nich nie ma. „Oszukiwanie i związki nie łączą się ze sobą” twierdzi koncern.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Microsoft kupuje krew od chorych na Covid-19

Bill Gates, właściciel Microsoftu, w dobie pandemii koronawirusa znalazł się na celowniku całej rzeszy ...

Szokująca lista brytyjskich naukowców. AI może być źródłem zła

Badacze z University College London stworzyli listę najgroźniejszych przestępstw, jakich może dopuścić się technologia ...

Polskie beacony z nową szansą w czasie epidemii

O krakowskim Estimote długo było cicho. Jej produkt, beacony, skazywano na porażkę. Tymczasem pandemia ...

KE pilnie szuka innowacyjnych firm do walki z koronawirusem

Innowacyjne firmy, które mają technologie przydatne w walce z COVID-19, do jutra mogą składać ...

Ośmiolatek stał się najlepiej zarabiającym youtuberem świata

Ośmioletni Amerykanin prowadzący kanał recenzujący zabawki, Ryan ToysReview, okazał się najlepiej zarabiającym youtuberem. W ...

Instagram skażony przez pornograficzne boty

Aplikacja zmaga się z dużym problemem, masa komentarzy o seksualnej treści pisanych przez boty ...