Znajdziesz miłość dzięki… lodówce Samsunga

Bloomberg

Samsung stworzył usługę „Refrigerdating”, która działa jak portal randkowy, ale łączy ludzi na podstawie zdjęć zawartości lodówki.

Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com, zrobić zdjęcie wnętrza swojej lodówki i poczekać na dopasowanie. Choć jest to ewidentnie przede wszystkim reklama lodówek Samsunga, to równocześnie trzeba przyznać, że nie jest to wcale taki niemądry pomysł – wspólny gust kulinarny potrafi dobrze łączyć.

Samsung przypomina wszystkim chętnym, by nie porządkowali specjalnie zawartości lodówek czy nie dodawali tam czegoś, czego normalnie w nich nie ma. „Oszukiwanie i związki nie łączą się ze sobą” twierdzi koncern.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nowa gra 11 bit studios zbiera świetne recenzje

W piątek wieczorem ruszyła sprzedaż „Children of Morta” i już jest na siódmym miejscu ...

Japoński cesarz Doliny Krzemowej

Nie Elon Musk czy Mark Zuckerberg, lecz Masayoshi Son to główny rozgrywający na rynku ...

Gorąca jesień gier. Na jakie premiery możemy liczyć?

Co najmniej kilkanaście ciekawych tytułów trafi na rynek w najbliższych tygodniach. Wśród nich kilka ...

Rekordowe zakupy w sklepach internetowych

Branża przyzwyczaiła do szybkiego rozwoju, ale w tym roku tempo jest wyjątkowe. W październiku ...

Roboty pomogą dzieciom z autyzmem rozróżniać emocje

Najmłodsi dotknięci autyzmem często mają problemy z odczytywaniem lub okazywaniem emocji, mogą być bardzo ...

Tidal w opałach. Dwoje artystów zarobiło na zawyżaniu ruchu

Serwis muzyczny Tidal, należący do rapera Jaya-Z jest przedmiotem śledztwa w Norwegii. Według norweskich ...