Trzy modele z różnych półek cenowych, które japoński producent oficjalnie zaprezentował podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, dostępne są w sklepie internetowym Media Expert. Koncern w najbliższych tygodniach planuje rozszerzenie dystrybucji na inne kanały.
W skład debiutującej linii smartfonów Sharp wchodzą modele B10, C10 Aquos i D10 Aquos. Wyróżnia je bezramkowa konstrukcja i wielofunkcyjne wyświetlacze FreeForm. Dodatkowo, dzięki technologii Aquos, wyświetlacz telefonu charakteryzuje wyjątkowa ostrość obrazu i wyrazistość kolorów.
Aquos D10 to flagowy model producenta, którego wyświetlacz pokrywa 91 proc. przedniej powierzchni, czyniąc go smartfonem z największym współczynnikiem wypełnienia ekranu wśród konkurencyjnych 5,99-calowych urządzeń. Rozdzielczość Full HD+ (2160 x 1080 pikseli) i technologia Aquos, stosowana w wysokiej klasy telewizorach, to wyróżnik modelu, który kosztuje ok. 1850 zł.
C10 ma ekran LCD o przekątnej 5,5-cala z pełną rozdzielczością HD+ (zajmuje 87,5 proc. przedniej powierzchni). Tylna kamera wyposażona jest w dwa obiektywy: 12-megapikselowy z przysłoną f/1,75 i 8-megapikselowy z przysłoną f/2,0. Przednia kamera dysponuje obiektywem 8 MP z przysłoną f/2,0, co sprawia, że portrety i selfie są bardzo wyraźne. Smartfon ten można kupić od 1369,99 zł.
Sharp pracuje nad smartfonami wykorzystującymi technologię elastycznych wyświetlaczy OLED, Bloomberg