Sharp chce wyszarpać kawał polskiego rynku smartfonów

Japoński koncern dobrze znany m.in. z produkcji telewizorów, chce podbić europejski rynek urządzeń mobilnych, na którym do tej pory nie istniał. Do polskich sklepów właśnie trafiają pierwsze smartfony tej marki.

Publikacja: 18.12.2018 15:14

Sharp chce wyszarpać kawał polskiego rynku smartfonów

Foto: Bloomberg

Trzy modele z różnych półek cenowych, które japoński producent oficjalnie zaprezentował podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, dostępne są w sklepie internetowym Media Expert. Koncern w najbliższych tygodniach planuje rozszerzenie dystrybucji na inne kanały.

W skład debiutującej linii smartfonów Sharp wchodzą modele B10, C10 Aquos i D10 Aquos. Wyróżnia je bezramkowa konstrukcja i wielofunkcyjne wyświetlacze FreeForm. Dodatkowo, dzięki technologii Aquos, wyświetlacz telefonu charakteryzuje wyjątkowa ostrość obrazu i wyrazistość kolorów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem