Xiaomi startuje z nową marką

„Małe ziarno” lub też „proso” – tak należałoby przetłumaczyć nazwę Xiaomi na język polski. Teraz pojawi się kolejna marka firmy.

Publikacja: 14.01.2019 23:56

Lu Weibing (z prawej) pokieruje marką Redmi. Lei Jun, twórca Xiaomi (z lewej), liczy na sukces noweg

Lu Weibing (z prawej) pokieruje marką Redmi. Lei Jun, twórca Xiaomi (z lewej), liczy na sukces nowego brandu

Foto: materiały prasowe

Chiński producent urządzeń mobilnych dość szybko zadomowił się na polskim rynku smartfonów, zwłaszcza w segmencie sprzętów z niższej półki. Furorę zrobiły jego telefony serii Redmi. Gdy Polacy nauczyli się już wymawiać nazwę chińskiej firmy (czyta się ją „siaomi”), okazuje się, że dostaną nową. Xiaomi ogłosiło, że tworzy submarkę.

Nie będzie to jednak zupełnie nowy brand, ale dobrze już znany – Redmi. Spółka tłumaczy, że decyzja o stworzeniu nowej marki ma wpłynąć na szybszy rozwój grupy Xiaomi. Do 30 września ub.r. Xiaomi sprzedało ponad 278 mln smartfonów z serii Redmi.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem