Reklama

Xiaomi startuje z nową marką

„Małe ziarno” lub też „proso” – tak należałoby przetłumaczyć nazwę Xiaomi na język polski. Teraz pojawi się kolejna marka firmy.

Publikacja: 14.01.2019 23:56

Lu Weibing (z prawej) pokieruje marką Redmi. Lei Jun, twórca Xiaomi (z lewej), liczy na sukces noweg

Lu Weibing (z prawej) pokieruje marką Redmi. Lei Jun, twórca Xiaomi (z lewej), liczy na sukces nowego brandu

Foto: materiały prasowe

Chiński producent urządzeń mobilnych dość szybko zadomowił się na polskim rynku smartfonów, zwłaszcza w segmencie sprzętów z niższej półki. Furorę zrobiły jego telefony serii Redmi. Gdy Polacy nauczyli się już wymawiać nazwę chińskiej firmy (czyta się ją „siaomi”), okazuje się, że dostaną nową. Xiaomi ogłosiło, że tworzy submarkę.

Nie będzie to jednak zupełnie nowy brand, ale dobrze już znany – Redmi. Spółka tłumaczy, że decyzja o stworzeniu nowej marki ma wpłynąć na szybszy rozwój grupy Xiaomi. Do 30 września ub.r. Xiaomi sprzedało ponad 278 mln smartfonów z serii Redmi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama