Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?
Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.
Z jednej strony mieliśmy użytkowników, którzy znacznie ograniczali kontakt z serwisem czy działem IT swojej organizacji – z drugiej strony mieliśmy zespoły techników, którzy musieli zachować szczególny reżim sanitarny, żeby nie narazić siebie i swoich struktur na zamknięcie z dnia na dzień z powodu kwarantanny. Dodatkowym wyzwaniem stała się dostępność części. Przepustowość portów była mocno ograniczona, odwołano wiele powietrznych transportów, co uniemożliwiło szybkie reagowanie na zwiększone zapotrzebowanie klientów na części zamienne.
Jakie widać trendy?
Obecnie mimo rozluźnienia obostrzeń część osób zdecydowała się na stałą pracę z domu.