Reklama
Rozwiń
Reklama

W pandemii serwis z priorytetem

Widzimy zapotrzebowanie na usługę instalowania nowych urządzeń w miejscu użytkowania wraz ze spersonalizowanym systemem operacyjnym i zestawem potrzebnych aplikacji – mówi Tomasz Stanek, East Service Delivery Leader w Lenovo.

Publikacja: 22.11.2021 08:36

W pandemii serwis z priorytetem

Foto: mat. pras.

Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?

Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama