Reklama

W pandemii serwis z priorytetem

Widzimy zapotrzebowanie na usługę instalowania nowych urządzeń w miejscu użytkowania wraz ze spersonalizowanym systemem operacyjnym i zestawem potrzebnych aplikacji – mówi Tomasz Stanek, East Service Delivery Leader w Lenovo.

Publikacja: 22.11.2021 08:36

W pandemii serwis z priorytetem

Foto: mat. pras.

Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?

Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama