W pandemii serwis z priorytetem

Widzimy zapotrzebowanie na usługę instalowania nowych urządzeń w miejscu użytkowania wraz ze spersonalizowanym systemem operacyjnym i zestawem potrzebnych aplikacji – mówi Tomasz Stanek, East Service Delivery Leader w Lenovo.

Publikacja: 22.11.2021 08:36

W pandemii serwis z priorytetem

Foto: mat. pras.

Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?

Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku