W pandemii serwis z priorytetem

Widzimy zapotrzebowanie na usługę instalowania nowych urządzeń w miejscu użytkowania wraz ze spersonalizowanym systemem operacyjnym i zestawem potrzebnych aplikacji – mówi Tomasz Stanek, East Service Delivery Leader w Lenovo.

Publikacja: 22.11.2021 08:36

W pandemii serwis z priorytetem

Foto: mat. pras.

Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?

Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce