Aktualizacja: 07.12.2024 19:15 Publikacja: 17.07.2022 12:51
Foto: Adobe Stock
Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie TP Vision (właściciela marki Philips TV & Sound), w 97 proc. polskich gospodarstw domowych znajduje się telewizor, a ponad połowa z nich – ma nawet dwa lub więcej urządzeń tego typu. Raport wskazuje, że za pośrednictwem telewizora korzystamy z różnego rodzaju rozrywki – przede wszystkim oglądamy tradycyjną telewizję, serwisy streamingowe i VoD (wideo na żądanie), a dla ponad 40 proc. Polaków telewizja jest wciąż głównym źródłem informacji. 82 proc. ankietowany twierdzi, że wyżej niż smartfon stawia telewizor z uwagi na lepszą jakością obrazu. Dla 81 proc. znaczenie ma także wyraźnie lepsza jakość dźwięku, jaką gwarantuje odbiornik TV. Ponadto 69 proc. respondentów zauważa, że ponadto połączenie sieciowe w telewizorze jest bardziej stabilne niż w smartfonie.
Polacy coraz częściej i chętniej niż Francuzi, Brytyjczycy czy Włosi kupują urządzenia o przekątnej 75 cali i większe. Ale prawdziwy boom jest w USA.
Po Black Friday nadszedł czas na Cyber Monday, czyli festiwal ofert dla klientów sklepów internetowych. Co można kupić taniej?
Festiwal promocji Black Friday przyciąga zdecydowaną większość Polaków. Mogą liczyć na obniżki cen niemal wszędzie - od elektroniki przez odzież po wycieczki zagraniczne. Ale „nie wszystko złoto, co się świeci".
Choć wielu Polaków twierdzi, że sceptycznie podchodzi do promocji, w ten dzień około dwie trzecie zrobi wówczas jakieś zakupy. Tym bardziej, że promocji na elektronikę w tym okresie nie brakuje.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Popyt na tzw. technologię ubieralną w przyszłym roku skoczy o 20 proc. – wieszczą eksperci. Napędem mają być już nie tylko smartwatche, ale też inteligentne okulary i pierścienie.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Święta to czas radości, blasku i dzielenia się miłością. Jeśli w tym roku szukasz pomysłów na prezenty, które zachwycą miłośniczki pielęgnacji, technologii i stylu, marka Foreo podsuwa idealne propozycje. Oto trzy wyjątkowe produkty, które znajdą swoje miejsce w sercu (i pod choinką!) każdej obdarowanej osoby.
Twórcy popularnej aplikacji randkowej Tinder opublikowali swój doroczny raport „Year in Swipe”. Pokazuje on, czego oczekują od potencjalnych partnerów i partnerek użytkownicy i użytkowniczki aplikacji, a także jak zmienia się myślenie o budowaniu związków.
Goop, lifestyle'ową marke stworzoną przez amerykańską aktorkę Gwyneth Paltrow, czekają zmiany. Czy dotychczasowa formuła działania wyczerpała się, po latach błyskawicznego wzrostu i okresie globalnej popularności?
W „męskim biznesie” sukces oznacza przede wszystkim zysk, a w „biznesie kobiecym” sukces to możliwość łączenia roli matki z rolą przedsiębiorczyni, budowanie dobrych relacji w pracy oraz rozwiązywanie konfliktów - mówi Agata Borzym, współwłaścicielka znanej marki kosmetycznej.
Producenci perfum wracają do sprawdzonej formuły, ale w nowym, bardziej wytrawnym wydaniu. To może być hit nadchodzących miesięcy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas