Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:36 Publikacja: 17.07.2022 12:51
Foto: Adobe Stock
Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie TP Vision (właściciela marki Philips TV & Sound), w 97 proc. polskich gospodarstw domowych znajduje się telewizor, a ponad połowa z nich – ma nawet dwa lub więcej urządzeń tego typu. Raport wskazuje, że za pośrednictwem telewizora korzystamy z różnego rodzaju rozrywki – przede wszystkim oglądamy tradycyjną telewizję, serwisy streamingowe i VoD (wideo na żądanie), a dla ponad 40 proc. Polaków telewizja jest wciąż głównym źródłem informacji. 82 proc. ankietowany twierdzi, że wyżej niż smartfon stawia telewizor z uwagi na lepszą jakością obrazu. Dla 81 proc. znaczenie ma także wyraźnie lepsza jakość dźwięku, jaką gwarantuje odbiornik TV. Ponadto 69 proc. respondentów zauważa, że ponadto połączenie sieciowe w telewizorze jest bardziej stabilne niż w smartfonie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Google zaprezentował nowe smartfony z rodziny Pixel 10, które od 28 sierpnia trafią na polski rynek. Wśród model...
Apple złożyło patent na szklanego iPhone’a z elastycznym ekranem oplatającym urządzenie z każdej strony. Projekt...
Koncern z logo nadgryzionego jabłka przygotowuje się do wejścia na rynek z nową kategorią produktową. Choć oficj...
realme odkryło karty. We wtorek w Paryżu światło dzienne ujrzał smartfon realme GT 7 Dream Edition, będący efekt...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Nieużywane telewizory, radioodbiorniki czy smartfony trzymane przez Polaków są warte aż 112 mld zł. To dwa razy...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas