Aktualizacja: 11.05.2025 17:49 Publikacja: 28.03.2019 17:07
Luksus nie jest dla każdego
Foto: Bloomberg
Jak informuje „The New York Times”, Facebook umożliwiał reklamodawcom z branży nieruchomości ograniczanie wyświetlania reklam odbiorcom o określonym pochodzeniu. Czy w efekcie muzułmanin, czy czarnoskóry internauta nie mógł otrzymać online oferty na zakup domu w „białej” dzielnicy? To, zapewne, ustali sąd.
Departament Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast (HUD) twierdzi, że Facebook naruszył federalną ustawę Fair Housing Act. – Facebook dyskryminuje ludzi na podstawie tego, kim są i gdzie mieszkają – mówi Ben Carson, sekretarz budownictwa mieszkaniowego, cytowany przez „NYT”.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas