Reklama

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Tradycyjne, niebieskie logo popularnego serwisu społecznościowego przechodzi do historii. Nazwa Facebook jednak nie zniknie, a wręcz przeciwnie – pojawi się w innych produktach związanych z koncernem.

Publikacja: 05.11.2019 13:42

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Foto: Bloomberg

Niebieski napis będzie symbolizował serwis społecznościowy, ale w przypadku innych usług, których w portfolio internetowego giganta nie brakuje, nazwa Facebook pojawi się w kolorze nawiązującym do danego serwisu. Chodzi o to, by użytkownicy zdawali sobie sprawę, że koncern Marka Zuckerberga to także choćby Instagram, Messenger, czy WhatsApp. Charakterystyczne logo tych aplikacji pozostanie, ale pod nimi pojawi się hasło Facebook w odpowiedniej tonacji.

CZYTAJ TAKŻE: WhatsApp i Instagram zmieniają nazwy

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Google stawia na sztuczną inteligencję. Konkurencja dla ChatGPT
Globalne Interesy
Myśliwiec Trumpa już w produkcji. Chiny nie chcą dać się wyprzedzić
Globalne Interesy
Jeff Bezos przebija Elona Muska. „Za 20 lat miliony ludzi będą żyć w kosmosie”
Globalne Interesy
Jeff Bezos o boomie AI. Kontrowersyjne słowa
Globalne Interesy
AI miała zabierać pracę. Nowe badania pokazują coś zaskakującego
Reklama
Reklama