Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Tradycyjne, niebieskie logo popularnego serwisu społecznościowego przechodzi do historii. Nazwa Facebook jednak nie zniknie, a wręcz przeciwnie – pojawi się w innych produktach związanych z koncernem.

Publikacja: 05.11.2019 13:42

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Foto: Bloomberg

Niebieski napis będzie symbolizował serwis społecznościowy, ale w przypadku innych usług, których w portfolio internetowego giganta nie brakuje, nazwa Facebook pojawi się w kolorze nawiązującym do danego serwisu. Chodzi o to, by użytkownicy zdawali sobie sprawę, że koncern Marka Zuckerberga to także choćby Instagram, Messenger, czy WhatsApp. Charakterystyczne logo tych aplikacji pozostanie, ale pod nimi pojawi się hasło Facebook w odpowiedniej tonacji.

CZYTAJ TAKŻE: WhatsApp i Instagram zmieniają nazwy

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
iPhone'y dwa razy droższe? Apple próbuje obejść cła Trumpa
Globalne Interesy
Właściciel Facebooka potajemnie pomagał Chinom, szkodząc USA? Poważne oskarżenia
Globalne Interesy
Unia Europejska włączy się do wyścigu AI. Jest plan, jak gonić Amerykę
Globalne Interesy
To może być autor ceł Trumpa. Byłaby to gigantyczna kompromitacja
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Globalne Interesy
Rosja chce zbudować pływające centra danych zasilane atomem. Gra idzie o Arktykę