Muzyczny serwis Spotify testuje aplikację dla dzieci

Bloomberg

Popularna platforma muzyczna Spotify wystartowała właśnie z nową, samodzielną aplikacją „Spotify Kids”. Na razie tylko w Irlandii na systemy iOS oraz Android.

Spotify Kids, która jest przeznaczona dla dzieci powyżej trzeciego roku życia, zawiera w sumie 6000 utworów pochodzących m.in. z Nickelodeon, Disney, Universal Pictures czy Discovery Kids – informuje „Irish Times”. W aplikacji są piosenki do wspólnego śpiewania, kołysanki i piosenki z popularnych seriali i filmów, a także popularnych artystów tworzących dla dzieci oraz opowiadania dla dzieci.

CZYTAJ TAKŻE: Spotify wziął się za masowe nadużycia. Ma na to sposób

W aplikacji można tworzyć własne playlisty oraz wybrać własny, kolorowy awatar. Materiały umieszczane w Spotify Kids nie zawierają reklam i są wybierane przez zespół redaktorów. Całość podana jest w aplikacji z prostą nawigacją i kolorowym interfejsem. Aplikacja jest tak zabezpieczona, by dzieci nawet przypadkiem nie przełączyły się na podstawową wersję Spotify. Można też ustawić wiek dziecka, co sprawia, że dostępne utwory są dostosowane do wieku słuchającego. Dla najmłodszych są wtedy dostępne wyłącznie bajki i piosenki z bajek dla najmłodszych. Starsze dzieci będą miały dostęp do utworów popularnych piosenkarzy i piosenkarek, jak Ariana Grande czy Bruno Mars.

CZYTAJ TAKŻE: Wojna Apple Music ze Spotify. Już wiadomo, kto wygrywa

Po testach aplikacja ma trafić na te rynki, na których Spotify udostępnia usługę Premium Family.

Spotify to największy i najpopularniejszy muzyczny serwis streamingowy na świecie. Platforma ma około 250 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, z czego aż 113 milionów opłaca abonament Premium.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nowa perspektywa w diagnostyce raka

Platforma cytometryczna jest pomocna w medycynie spersonalizowanej. Za innowacyjnym przedsięwzięciem stoją uczeni z Instytutu ...

Ułatwienia dla niesłyszących trafiają do telewizorów

Samsung zapowiedział podczas targów CES 2021, że w tym roku ułatwi korzystanie z telewizorów ...

Japoński guru z tajemniczą grą z Mikkelsenem. „Death Stranding” debiutuje 8 listopada

Przyjaźni się z reżyserem Guillermo Del Toro i z aktorem Madsem Mikkelsenem. Obaj pojawią ...

Najszybciej rosnąca marka smartfonów w pandemii. Zaskoczenie

Nie Huawei, czy Xiaomi, ale inny chiński producent okazał się „królem” I półrocza br. ...

Google ugina się. Zaczyna płacić mediom za treści

Kolejne kraje planują przepisy nakazujące płacić gigantom technologicznym za wiadomości, co skłania Google do ...

Paweł Kolczyński: Szansą dla polskich firm jest wysoka specjalizacja

Technologie, które powstają w obrębie szeroko rozumianego przemysłu kosmicznego, bardzo często prędzej czy później ...