Indyjska firma BookMyShow ma pomóc amerykańskiemu koncernowi wzmocnić pozycję na tym rynku, a indyjska firma zyska dostęp do nowej grupy klientów. Żadna ze stron nie poinformowała o szczegółowych warunkach współpracy.
CZYTAJ TAKŻE: Amazon miesza w wyborach. Politycy: sprytne przekupstwo
Amazon dodał do swojej platformy kina, które są od początku listopada obsługiwane przez BookMyShow. Nowa usługa amerykańskiego giganta pojawiła się zaledwie kilka miesięcy po tym, jak zaczął oferować w tym kraju sprzedaż biletów lotniczych online – pisze portal TechCrunch. Koncern chce też przekształcić usługi płatności Amazon Pay w tzw. super aplikację, czyli zastosować coraz popularniejszą strategię koncernów na rynkach wschodzących, takich jak Indie.
Nowa zakładka z kinami pojawiła się na indyjskiej stronie Amazona na początku listopada. Jest też dostępna w wersji mobilnej aplikacji. W ramach promocji amerykański koncern zapowiedział, że wszyscy płacący kartami kredytowymi za bilety do 14 listopada dostaną 2-procentowy cashback.
CZYTAJ TAKŻE: Amazon: Wystarczy pomachać, by zapłacić za zakupy