Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 19:47 Publikacja: 02.04.2019 13:55
Phil Schiller, wiceprezes Apple, prezentuje projekt Airpower we wrześniu 2017 roku.
Foto: Bloomberg
Minęło zaledwie 9 dni od premiery drugiej generacji AirPods, której główną innowacją jest nowe pudełko umożliwiające ładowanie indukcyjne. Ku zdziwieniu konsumentów firma wycofała się z planu sprzedaży ładowarki bezprzewodowej, dla której stworzono nową generację słuchawek. Klienci nie kryją niezadowolenia, czują się oszukani, a Apple tłumaczy swoją decyzję tym, że nowy produkt nie spełniał ich wysokich standardów. Chcąc uniknąć rozczarowania kupujących, firma wywołała jeszcze większe oburzenie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Airbnb nie chce już być tylko platformą do rezerwacji tanich noclegów. Rozwój mają napędzić nowe usługi. Zagroże...
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas