Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 14:36 Publikacja: 02.04.2019 13:55
Phil Schiller, wiceprezes Apple, prezentuje projekt Airpower we wrześniu 2017 roku.
Foto: Bloomberg
Minęło zaledwie 9 dni od premiery drugiej generacji AirPods, której główną innowacją jest nowe pudełko umożliwiające ładowanie indukcyjne. Ku zdziwieniu konsumentów firma wycofała się z planu sprzedaży ładowarki bezprzewodowej, dla której stworzono nową generację słuchawek. Klienci nie kryją niezadowolenia, czują się oszukani, a Apple tłumaczy swoją decyzję tym, że nowy produkt nie spełniał ich wysokich standardów. Chcąc uniknąć rozczarowania kupujących, firma wywołała jeszcze większe oburzenie.
Producent Barbie, firma Mattel, nawiązała współpracę z OpenAI, twórcą ChatGPT i może wprowadzić generatywną sztu...
Zirytowany postępem prac nad projektem Llama 4, szef Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, Mark Zuckerberg p...
Koncern z Cupertino podczas konferencji WWDC 2025 zaprezentował największe od lat zmiany w swoich systemach oper...
Pojazdy Waymo są znienawidzone nie tylko przez kierowców innych sieci taksówkowych. To symbol automatyzacji, któ...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Choć szef firmy Anthropic zapowiedział prawdziwą rzeź pracowników umysłowych i bezrobocie, inni eksperci uspokaj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas