Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Tradycyjne, niebieskie logo popularnego serwisu społecznościowego przechodzi do historii. Nazwa Facebook jednak nie zniknie, a wręcz przeciwnie – pojawi się w innych produktach związanych z koncernem.

Publikacja: 05.11.2019 13:42

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Foto: Bloomberg

Niebieski napis będzie symbolizował serwis społecznościowy, ale w przypadku innych usług, których w portfolio internetowego giganta nie brakuje, nazwa Facebook pojawi się w kolorze nawiązującym do danego serwisu. Chodzi o to, by użytkownicy zdawali sobie sprawę, że koncern Marka Zuckerberga to także choćby Instagram, Messenger, czy WhatsApp. Charakterystyczne logo tych aplikacji pozostanie, ale pod nimi pojawi się hasło Facebook w odpowiedniej tonacji.

CZYTAJ TAKŻE: WhatsApp i Instagram zmieniają nazwy

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalne Interesy
Grozi nam apokalipsa na rynku pracy. Ale nie to jest najgorsze
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Globalne Interesy
Są już ofiary konfliktu Donalda Trumpa z Elonem Muskiem. Wymiana ognia między X a Truth Social i Fox
Globalne Interesy
Władimir Putin rzuca wyzwanie Elonowi Muskowi. To rakiety jądrowe
Globalne Interesy
„Złota kopuła” Trumpa nabiera kształtów. Tak kosztownego systemu obrony jeszcze nie było
Globalne Interesy
AI jak słup ogłoszeniowy? Reklamę w sieci czeka rewolucja