Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Tradycyjne, niebieskie logo popularnego serwisu społecznościowego przechodzi do historii. Nazwa Facebook jednak nie zniknie, a wręcz przeciwnie – pojawi się w innych produktach związanych z koncernem.

Publikacja: 05.11.2019 13:42

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Foto: Bloomberg

Niebieski napis będzie symbolizował serwis społecznościowy, ale w przypadku innych usług, których w portfolio internetowego giganta nie brakuje, nazwa Facebook pojawi się w kolorze nawiązującym do danego serwisu. Chodzi o to, by użytkownicy zdawali sobie sprawę, że koncern Marka Zuckerberga to także choćby Instagram, Messenger, czy WhatsApp. Charakterystyczne logo tych aplikacji pozostanie, ale pod nimi pojawi się hasło Facebook w odpowiedniej tonacji.

CZYTAJ TAKŻE: WhatsApp i Instagram zmieniają nazwy

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalne Interesy
Elon Musk uruchamia robotaxi. To może być ostatnia szansa na ratunek dla Tesli
Globalne Interesy
Mattel i OpenAI łączą siły: Barbie zasilana sztuczną inteligencją?
Globalne Interesy
Mark Zuckerberg zawiedziony swoją AI. Teraz chce zbudować „superinteligencję”
Globalne Interesy
„Płynne szkło” i rewolucyjne zmiany w numeracji. Apple zaskoczył
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Globalne Interesy
W Los Angeles protestujący niszczą autonomiczne taksówki. Czym są pojazdy Waymo?