Aktualizacja: 12.05.2025 03:33 Publikacja: 23.01.2020 15:23
Foto: Bloomberg
Trzy spośród czterech członów GAFA (Google, Amazon, Facebook, Apple), największych firm technologicznych świata, znacząco zwiększyły swoje wydatki na lobbing w Waszyngtonie. Z oficjalnych danych pochodzących z obowiązkowych raportów, wynika że w największym stopniu wydatki zwiększył Facebook, którego budżet na lobbying wzrósł o 32 proc. do 16,71 miliona dolarów.
CZYTAJ TAKŻE: Technologiczni giganci wydają rekordowe sumy na lobbing. Przoduje Google
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas