Aktualizacja: 06.05.2025 10:39 Publikacja: 20.11.2020 13:43
Foto: Bloomberg
Umowa łączy w całość dwie firmy, które dotychczas były postrzegane jako przyszłość mediów informacyjnych, ale które ucierpiały z powodu konkurencji o wpływy z reklam z Google i Facebookiem. Kontrolę nad obiema firmami będzie teraz sprawował jeden ze współwłaścicieli HuffPost – Jonah Peretti, który jest też współzałożycielem i dyrektorem generalnym BuzzFeed.
Kupno HuffPost nie oznacza jednak zupełnego zerwania z Verizonem, który zapowiedział, że zainwestuje w nową połączoną firmę stając się właścicielem pakietu mniejszościowego. Warunki transakcji nie zostały ujawnione – informuje agencja Reutera.
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
Samolot JetZero, start-upu z Kalifornii, który ma zamiar rozbić duopol lotniczych gigantów, poleci do końca 2027...
Nawet w nazwie nawiązuje do Tesli. Tani, charakteryzujący się wyjątkową prostotą, a przy tym oryginalny pod wzgl...
Branża luksusowa postanowiła przeskoczyć na wyższy poziom. Torebki z krokodylej skóry czy ze skóry jaszczurek to...
Chiny zrewanżowały się USA swoimi cłami i zerwały kontrakt z Boeingiem, ale potężniejszy cios zadały gdzie indzi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas