Reklama

Telekom, który chce wiedzieć o klientach wszystko

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą obszary pełne kontrowersji, jak Bell Kanada, największy w kraju klonowego liścia operator telefonii komórkowej oraz dostawca internetu i telewizji.

Publikacja: 18.01.2019 12:26

Telekom, który chce wiedzieć o klientach wszystko

Foto: cyfrowa.rp.pl

Firma planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami. W ten sposób chce zarabiać na gromadzonych informacjach.

Zakres potencjalnie gromadzonych danych o użytkowniku przez firmę telekomunikacyjną jest bardzo szeroki: od sposobu korzystania ze smartfona, oglądania TV, korzystania z internetu, a nawet zakupów online i płatności, przez aktywność w mediach społecznościowych, dane o liczbie wysłanych i odebranych wiadomości, po informacje o długości prowadzonych rozmów, ilości wykorzystanego transferu oraz typu połączenia internetowego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
DeepSeek to dopiero początek. Chiny już mają nowego króla AI
Globalne Interesy
AI na nosie i wielki sukces. Czy ten gadżet wyprze smartfony?
Globalne Interesy
Burza wokół kontrowersyjnej reklamy w „Vogue”. Czy AI odbierze pracę modelkom?
Globalne Interesy
Zamiast Polski będzie Azja. Intel zmienia globalne plany i zabiera wielką inwestycję
Globalne Interesy
Amerykańska AI spuszczona ze smyczy. Trump znosi bariery i ujawnia plan ekspansji
Reklama
Reklama