Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.07.2025 14:15 Publikacja: 18.01.2019 12:26
Foto: cyfrowa.rp.pl
Firma planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami. W ten sposób chce zarabiać na gromadzonych informacjach.
Zakres potencjalnie gromadzonych danych o użytkowniku przez firmę telekomunikacyjną jest bardzo szeroki: od sposobu korzystania ze smartfona, oglądania TV, korzystania z internetu, a nawet zakupów online i płatności, przez aktywność w mediach społecznościowych, dane o liczbie wysłanych i odebranych wiadomości, po informacje o długości prowadzonych rozmów, ilości wykorzystanego transferu oraz typu połączenia internetowego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ledwie opadł kurz po wstrząsie, jaki DeepSeek zaserwował Dolinie Krzemowej, a już Chiny informują o modelu AI, k...
EssilorLuxottica, największy producent luksusowych okularów, poinformował, że przychody ze sprzedaży inteligentn...
W sierpniowym numerze prestiżowego magazynu „Vogue” pojawiła się reklama marki Guess z udziałem cyfrowej modelki...
Miała być największa inwestycja technologiczna w Polsce, tysiące miejsc pracy i globalny prestiż. Intel jednak z...
Nowe rozporządzenia mają pomóc firmom z USA zdobyć światowe rynki i budować centra danych bez biurokratycznych b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas