Umowa przewiduje, że produkty Beyond Burger będą sprzedawane w 50 sklepach Freshippo w Szanghaju. To nowoczesna, futurystyczna sieć samoobsługowych supermarketów, w których klienci kupują towary za pomocą specjalnej aplikacji – informuje CNN. We wrześniu roślinne burgery maja trafić do kolejnych sklepów w Pekinie i Hangzhou.
CZYTAJ TAKŻE: Sztuczne mięso staje się hitem w pandemii
Amerykańska firma trafiła ze swoimi produktami do chińskich sklepów już w kwietniu tego roku przy współpracy ze Starbucksem. Jeszcze wcześniej rozpoczęła ekspansje w Hongkongu.
Ethan Brown – prezes Beyond Burger, powiedział, że wejście do sklepów w Chinach będzie kluczowym krokiem dla jego firmy. Alibaba jest największym partnerem zajmującym się handlem, z jakim amerykańska firma współpracuje w Chinach.
CZYTAJ TAKŻE: Tą wieprzowiną nie pogardzą Żydzi i muzułmanie