Sztuczne mięso staje się hitem w pandemii

W pierwszych tygodniach lockdownu w USA najlepiej sprzedawały się takie towary jak chipsy, popcorn i lody. Ale później Amerykanie najwyraźniej postanowili zmienić dietę na bardziej zdrową i gwałtownie wzrosła sprzedaż roślinnych zamienników mięsa.

Publikacja: 21.05.2020 08:42

Sztuczne mięso staje się hitem w pandemii

Foto: Adobe Stock

Od marca sprzedaż tzw. mięsa roślinnego marek Beyond Meat i Tofurky wzrosła w USA aż o 264 procent – wynika z raportu firmy analitycznej Nielsen. I to nawet mimo kiepskiej sytuacji w handlu detalicznym. W kwietniu sprzedaż detaliczna w USA spadla o 16,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Właściciel polskiego potentata bierze się za sztuczne mięso

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Technologie
Kosmiczne ceny za dostęp do Manusa. Przełomowe narzędzie z Chin króluje na czarnym rynku
Technologie
Król rapu i lekarz kotów. Przybywa niezwykłych zastosowań AI
Technologie
Naukowcy stworzyli skórę o niezwykłych właściwościach. Przełom w medycynie i robotyce
Technologie
Humanoidy blisko „momentu deepseek”. Zaciera się różnica z ludźmi
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Technologie
„Urzędnicy DeepSeek” zatrudniani w miastach. Co z pracownikami administracji?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń