Sztuczne mięso staje się hitem w pandemii

W pierwszych tygodniach lockdownu w USA najlepiej sprzedawały się takie towary jak chipsy, popcorn i lody. Ale później Amerykanie najwyraźniej postanowili zmienić dietę na bardziej zdrową i gwałtownie wzrosła sprzedaż roślinnych zamienników mięsa.

Publikacja: 21.05.2020 08:42

Sztuczne mięso staje się hitem w pandemii

Foto: Adobe Stock

Od marca sprzedaż tzw. mięsa roślinnego marek Beyond Meat i Tofurky wzrosła w USA aż o 264 procent – wynika z raportu firmy analitycznej Nielsen. I to nawet mimo kiepskiej sytuacji w handlu detalicznym. W kwietniu sprzedaż detaliczna w USA spadla o 16,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Właściciel polskiego potentata bierze się za sztuczne mięso

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Technologie
W pierwszym takim biegu humanoidy rywalizowały z ludźmi. Kto wygrał?
Technologie
USA potrafią już „manipulować czasem i przestrzenią”. Człowiek Trumpa zaskoczył
Technologie
Te zawody znikną przez AI w pierwszej kolejności. „Radykalne i szybkie zmiany”
Technologie
Powstał system nawigacji odporny na zakłócenia i dokładniejszy od GPS
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Technologie
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku