Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon będzie teraz leczył. Gigantyczna akwizycja

Koncern Jeffa Bezosa, kojarzony głównie z handlem internetowym, a od niedawna też z filmami, buduje kolejny filar swojego biznesu. Gigant chce mocno zaistnieć w branży medycznej.

Publikacja: 22.07.2022 12:29

Jeff Bezos, prezes Amazona, stawia mocno na medycyjnę

Jeff Bezos, prezes Amazona, stawia mocno na medycyjnę

Foto: Bloomberg

Amazon kupuje właśnie amerykańską sieć przychodni One Medical. Ma to być ważne aktywo w rozbudowywanym dziale zdrowia Amazona. Transakcja warta 3,9 mld dol. wpisuje się w strategię koncernu – już wcześniej, jeszcze przed pandemią, uruchomił one swoją pierwszą usługę telemedyczną o nazwie Amazon Care. Projekt, który adresowany był na początku do pracowników, szybko stał się popularny. W efekcie w ub. r. możliwość zamawiania wizyt domowych zaoferowano firmom w USA (jako benefit pracowniczy). Sieć placówek opieki One Medical to kolejny krok Bezosa w sektor zdrowia. W 2020 r. uruchomił on platformę dostaw leków na receptę - Amazon Pharmacy (zamówienia dostarczane są przez kurierów). Stało się to po tym, jak w 2018 r. gigant przejął aptekę internetową PillPack.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama