Reklama
Rozwiń
Reklama

YouTube podnosi ceny. I to mocno

Platforma wideo należąca do Google na wybranych rynkach zdecydowała się, podobnie jak inne serwisy muzyczne, na znaczące podwyżki

Publikacja: 03.11.2023 12:05

W Polsce drożeją wszystkie pakiety Premium, zdecydowanie najmocniej dotyka to użytkowników subskrypc

W Polsce drożeją wszystkie pakiety Premium, zdecydowanie najmocniej dotyka to użytkowników subskrypcji rodzinnej

Foto: Bloomberg

YouTube od dawna mocno zachęca użytkowników do przechodzenia na wersję premium, co pozwala na uniknięcie reklam, umieszczanych w serwisie coraz bardziej natarczywie i z większą częstotliwością. Teraz zaskoczył ich podwyżkami. - Aby móc dalej dostarczać usługę i funkcję na najwyższym poziomie, zwiększamy cenę subskrypcji - można przeczytać w mailach, jakie dostali użytkownicy pakietu Premium.

W Polsce drożeją wszystkie pakiety Premium, zdecydowanie najmocniej dotyka to użytkowników subskrypcji rodzinnej. W jej przypadku cena rośnie z 35,99 do 46,99 zł, czyli aż o 11 zł miesięcznie. Mniej znacząco rośnie cena użytkowników pakietu indywidualnego - wzrosła z 23,99 do 25,99 zł. Pakiet dla studentów będzie z kolei droższy tylko o 1 zł i będzie kosztował 14,99 zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama