Wśród kierunków dalszego rozwoju CD Projekt wymienił m.in. dalsze zwiększanie możliwości produkcyjnych, poszerzanie gier o funkcjonalność multiplayer oraz dalszą rozbudowę franczyz. W dokumencie możemy przeczytać, że studio chce mieć trzy unikalne, silne i trwałe franczyzy, a w centrum każdej z nich ma być rosnąca liczba gier z zapadającymi w pamięć opowieściami wzbogaconymi o doświadczenie gry sieciowej.
Studio stawia też na efekty synergii, płynące ze współpracy z partnerami zewnętrznymi. Efektem nawiązywanych kooperacji ma być poszerzenie oferty produktowej i grona odbiorców.
Czytaj więcej
Największe polskie studio ujawniło plany na kolejne miesiące. Zapowiadają się pracowicie, ale na kolejną dużą premierę trzeba będzie jeszcze długo poczekać. Wartość firmy dramatycznie stopniała.
Zarząd zapowiedział otwarcie nowego studia w Ameryce Północnej oraz dalszą ekspansję w stronę filmu i telewizji.
Spółka nakreśliła też długoterminowe plany produkcyjne. Opisała projekty, podając ich nazwy kodowe. Są to: Sirius (gra tworzona przez The Molasses Flood, osadzona w uniwersum wiedźmińskim i powstająca we współpracy z zespołem CD Projekt Red), Polaris (projekt otwiera nową wiedźmińską trylogię, rozszerzając świat przedstawiony w dotychczasowych grach z serii Wiedźmin), Canis Majoris (produkcja ze świata Wiedźmina, która będzie rozwijana przez zewnętrzne studio), Orion (gra z serii Cyberpunk) oraz Hadar. To ostatnie jest nowym oryginalnym IP. Studio podkreśla, że po raz pierwszy w historii jest w pełni odpowiedzialne za stworzenie nowego uniwersum.