Wśród kierunków dalszego rozwoju CD Projekt wymienił m.in. dalsze zwiększanie możliwości produkcyjnych, poszerzanie gier o funkcjonalność multiplayer oraz dalszą rozbudowę franczyz. W dokumencie możemy przeczytać, że studio chce mieć trzy unikalne, silne i trwałe franczyzy, a w centrum każdej z nich ma być rosnąca liczba gier z zapadającymi w pamięć opowieściami wzbogaconymi o doświadczenie gry sieciowej.

Studio stawia też na efekty synergii, płynące ze współpracy z partnerami zewnętrznymi. Efektem nawiązywanych kooperacji ma być poszerzenie oferty produktowej i grona odbiorców.

Czytaj więcej

„Wiedźmin” na nowe konsole i „Cyberpunk” w serialu anime. Plany CD Projektu

Zarząd zapowiedział otwarcie nowego studia w Ameryce Północnej oraz dalszą ekspansję w stronę filmu i telewizji.

Spółka nakreśliła też długoterminowe plany produkcyjne. Opisała projekty, podając ich nazwy kodowe. Są to: Sirius (gra tworzona przez The Molasses Flood, osadzona w uniwersum wiedźmińskim i powstająca we współpracy z zespołem CD Projekt Red), Polaris (projekt otwiera nową wiedźmińską trylogię, rozszerzając świat przedstawiony w dotychczasowych grach z serii Wiedźmin), Canis Majoris (produkcja ze świata Wiedźmina, która będzie rozwijana przez zewnętrzne studio), Orion (gra z serii Cyberpunk) oraz Hadar. To ostatnie jest nowym oryginalnym IP. Studio podkreśla, że po raz pierwszy w historii jest w pełni odpowiedzialne za stworzenie nowego uniwersum.

- Zaczęliśmy myśleć o nim kilka lat temu. Wczesny etap prac koncepcyjnych rozpoczął się w 2021 roku. Warto przy tym podkreślić, że pracujemy dopiero nad podstawowymi założeniami i światem nowej franczyzy - komentuje Michał Nowakowski, członek zarządu CD Projektu.