Reklama

11 bit studios testuje grę „Frostpunk 2”. Firma mówi o planach

Prace nad „Projektem 8”, po zeszłorocznych perturbacjach, wróciły już na właściwe tory, a testy zewnętrzne „Frostpunka 2” rozpoczną się na początku kwietnia - deklaruje nam studio.

Publikacja: 15.03.2023 13:09

Budżet „Frostpunka 2” będzie kilkakrotnie większy niż pierwsza odsłona z tej serii, której budżet pr

Budżet „Frostpunka 2” będzie kilkakrotnie większy niż pierwsza odsłona z tej serii, której budżet produkcyjny wynosił 10 mln zł

Foto: materiały prasowe

Najbliższy czas zapowiada się dla spółki bardzo pracowicie. Pracuje nad kilkoma własnymi grami, ma też projekty w wydawnictwie. Flagowe gry polskiego studia to „This War of Mine” oraz „Frostpunk”, który zadebiutował w kwietniu 2018 r. Trwają prace nad drugą częścią tej gry. Studio deklaruje, że przebiegają zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Na początku kwietnia odbędą się testy, do których firma zaprosiła osoby z zewnątrz.

-  Równolegle tytuł jest cały czas sprawdzany przez wewnętrznych testerów. Co jakiś poddawany jest też testom zewnętrznym, organizowanym przez firmy specjalizujące się w tego typu usługach. Mieliśmy już trzy rundy takich testów – informuje Dariusz Wolak, odpowiadający w 11 bit studios za relacje inwestorskie. Nie zdradza, kiedy mocniej ruszy kampania promocyjna nowej gry. Na razie jest dość skromna.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gry & e-Sport
Gry przyszłości: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama