Producent prezerwatyw walczy ze zdjęciami dzieci

Masz dość zalewu słodkich zdjęć przeuroczych dzieci swoich znajomych na Facebooku? Producent prezerwatyw ma na to sposób.

Publikacja: 22.05.2019 23:05

Pomysł na wtyczkę antydzieciową narodził się wraz z narodzinami syna brytyjskiego księcia Harry’ego

Pomysł na wtyczkę antydzieciową narodził się wraz z narodzinami syna brytyjskiego księcia Harry’ego i Meghan

Foto: AFP

Firma Skyn stworzyła darmową wtyczkę do przeglądarki Chrome, która skutecznie zablokuje wszystkie zdjęcia dzieci. Zamiast nich pojawią się na przykład fotografie jedzenia albo luksusowych aut, ewentualnie ubrań.

Pomysł na wtyczkę antydzieciową narodził się wraz z narodzinami syna brytyjskiego księcia Harry’ego i Meghan, Archiego Harrisona. Firma Skyn uznała, że niedawne narodziny royal baby mogą doprowadzić do nadmiernej liczby zdjęć dzieci publikowanych w mediach społecznościowych.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

IT
Oto nowa elita IT. Mocno tracą programiści, kto zyskuje?
IT
Awans w świecie nowych technologii
IT
Jarosław Mikos został prezesem Comarchu
IT
Małe i średnie firmy mają do odrobienia lekcję z AI. Polska w ogonie Europy
IT
Uwaga na gumowe uszy big techów. Smartfon podsłuchuje rozmowy i podrzuca reklamę
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce