Reklama

Producent prezerwatyw walczy ze zdjęciami dzieci

Masz dość zalewu słodkich zdjęć przeuroczych dzieci swoich znajomych na Facebooku? Producent prezerwatyw ma na to sposób.

Publikacja: 22.05.2019 23:05

Pomysł na wtyczkę antydzieciową narodził się wraz z narodzinami syna brytyjskiego księcia Harry’ego

Pomysł na wtyczkę antydzieciową narodził się wraz z narodzinami syna brytyjskiego księcia Harry’ego i Meghan

Foto: AFP

Firma Skyn stworzyła darmową wtyczkę do przeglądarki Chrome, która skutecznie zablokuje wszystkie zdjęcia dzieci. Zamiast nich pojawią się na przykład fotografie jedzenia albo luksusowych aut, ewentualnie ubrań.

Pomysł na wtyczkę antydzieciową narodził się wraz z narodzinami syna brytyjskiego księcia Harry’ego i Meghan, Archiego Harrisona. Firma Skyn uznała, że niedawne narodziny royal baby mogą doprowadzić do nadmiernej liczby zdjęć dzieci publikowanych w mediach społecznościowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
IT
Kiedy przysługuje dzień wolny za 1 listopada?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama