Aktualizacja: 09.05.2025 13:32 Publikacja: 22.09.2019 20:19
Foto: Adobe Stock
Badania RIS News pokazują, że ponad połowa ankietowanych Amerykanów zgadza się udostępnić część swoich danych w zamian za specjalne bonusy i oferty. Co ciekawe, benefity nie są specjalnie wyszukane. Firma Blis, specjalizująca się w zaawansowanych usługach lokalizacyjnych, zapytała konsumentów, za ile ujawnią dane reklamodawcom. Aż 60 proc. osób przyznało, że zrobi to w zamian za kupon o wartości 10 dol.
CZYTAJ TAKŻE: Odkurzacz, który zbiera nasze dane
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Dziś w Watykanie rozpoczyna się konklawe. W najbliższych godzinach lub dniach kardynałowie zdecydują, kto zostan...
Transformacja energetyczna podąża w kierunku rozproszonych źródeł energii, które jako rozwiązania nowe i zaawans...
W poniedziałek zaczęły się matury – pierwszy z egzaminów, z języka polskiego, ruszył o godz. 9. Niektóre hasła s...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas