Reklama
Rozwiń
Reklama

Oddajemy dane za bezcen. Wystarczy voucher do marketu

Prywatność i dane osobiste stają się cenną walutą w świecie internetu i nowych technologii. Zamiast ich jednak strzec, oddajemy firmom za bezcen.

Publikacja: 22.09.2019 20:19

Oddajemy dane za bezcen. Wystarczy voucher do marketu

Foto: Adobe Stock

Badania RIS News pokazują, że ponad połowa ankietowanych Amerykanów zgadza się udostępnić część swoich danych w zamian za specjalne bonusy i oferty. Co ciekawe, benefity nie są specjalnie wyszukane. Firma Blis, specjalizująca się w zaawansowanych usługach lokalizacyjnych, zapytała konsumentów, za ile ujawnią dane reklamodawcom. Aż 60 proc. osób przyznało, że zrobi to w zamian za kupon o wartości 10 dol.

CZYTAJ TAKŻE: Odkurzacz, który zbiera nasze dane

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Koniec z centrami danych na Ziemi? Google chce umieścić AI w kosmosie
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama