Reklama
Rozwiń
Reklama

Oddajemy dane za bezcen. Wystarczy voucher do marketu

Prywatność i dane osobiste stają się cenną walutą w świecie internetu i nowych technologii. Zamiast ich jednak strzec, oddajemy firmom za bezcen.

Publikacja: 22.09.2019 20:19

Oddajemy dane za bezcen. Wystarczy voucher do marketu

Foto: Adobe Stock

Badania RIS News pokazują, że ponad połowa ankietowanych Amerykanów zgadza się udostępnić część swoich danych w zamian za specjalne bonusy i oferty. Co ciekawe, benefity nie są specjalnie wyszukane. Firma Blis, specjalizująca się w zaawansowanych usługach lokalizacyjnych, zapytała konsumentów, za ile ujawnią dane reklamodawcom. Aż 60 proc. osób przyznało, że zrobi to w zamian za kupon o wartości 10 dol.

CZYTAJ TAKŻE: Odkurzacz, który zbiera nasze dane

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Dni wolne od pracy 2025/2026. Kiedy zaplanować długi urlop?
IT
Koniec z centrami danych na Ziemi? Google chce umieścić AI w kosmosie
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama