Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 10:59 Publikacja: 27.06.2023 13:57
Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy
Foto: Rada Reklamy
Walne Zebranie Członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów Związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL. Wybrano również członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.
Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy - projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest GenEtyczni - laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Maskotki od mniej więcej roku są globalną sensacją. Zainteresowanie futrzanymi zabawkami rośnie rekordowo także...
Zbliża się kolejna w tym roku handlowa niedziela. Zakaz handlu nie będzie obowiązywał 31 sierpnia. Tego dnia zak...
W sieci dyskontów Biedronka ruszyła kolejna edycja akcji promocyjnej, która co roku budzi zaskakujące zaintereso...
Carla Fernandes została tegoroczną laureatką nagrody Bursztynowego Słowika podczas Top of the Top Sopot Festival...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Poranna informacja o eksplozji niezidentyfikowanego obiektu na Lubelszczyźnie rozgrzała internet. Nieoficjalne i...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas