Aktualizacja: 25.01.2025 10:44 Publikacja: 27.06.2023 13:57
Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy
Foto: Rada Reklamy
Walne Zebranie Członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów Związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL. Wybrano również członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.
Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy - projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest GenEtyczni - laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.
Hakerzy powiązani z Kremlem szykują się do uderzenia nad Wisłą. Atak ma zaburzyć majowe wybory prezydenckie w naszym kraju – ostrzegli właśnie eksperci Check Point, izraelskiej firmy specjalizującej się w cyberbezpieczeństwie.
Suzuki Vitara jest dostępna w odmianach Mild Hybrid i DualJet Hybrid z technologią Strong Hybrid. Tłumaczymy, jakie są różnice między tymi wersjami i którą z nich dla siebie wybrać.
Firma Eurocert, oferująca między innymi podpisy kwalifikowane przyznała, że kilka dni temu została zaatakowana i doszło do wycieku danych.
Stany Zjednoczone potraktowały nas jako kraj drugiej kategorii. Zostaliśmy wpisani, obok Arabii Saudyjskiej, Etiopii, czy Mongolii na listę państw, które nie mają co liczyć na zakup najnowszych półprzewodników.
Plany spółek technologicznych i prognozy „łowców głów” wieszczą w nachodzących miesiącach ożywienie rekrutacji w IT. Kogo szukają firmy?
Klienci Warty mają możliwość leczenia nowotworów przy użyciu najnowocześniejszych metod na świecie. Ubezpieczenie Leczenie za granicą Plus może pokryć związane z tym koszty nawet do 2 mln euro.
Zagłuszanie GPS to zagrożenie dla samolotów, ale nowa amerykańska technologia oparta na sztucznej inteligencji może je pokonać. Do określania położenia wykorzystuje zmiany pola magnetycznego Ziemi, a nie sygnał z satelity.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
O ponad dwie trzecie, do 13,5 proc. zwiększył się w zeszłym roku w Unii odsetek przedsiębiorstw, które wykorzystują w biznesie narzędzia sztucznej inteligencji. Nasz kraj jest tu drugi od końca.
Paskalizator czy komputer kwantowy mogą być przykładami krajowej produkcji i sprzedaży aparatury specjalistycznej na rynku światowym.
Firma OpenAI kierowana przez Sama Altmana wypuściła właśnie tzw. agenta AI, czyli narzędzie sztucznej inteligencji zdolne do wykonywania online zadań w imieniu użytkownika. Podobne oferty szykują kolejne firmy.
System wczesnego wykrywania raka piersi to pomysł naukowców na skuteczną walkę z groźnym nowotworem. Badanie piersi będzie można wykonywać w przerwie na kawę, lub w trakcie robienia zakupów w centrum handlowym.
Chińczycy zbudowali pierwsze na świecie drony wystrzeliwane z łodzi podwodnych, które pływają i latają. Zdolności nawigacyjne Feiyi pod wodą są szczególnie imponujące, a pod względem wydajności przemieszczania się przewyższają istniejące maszyny.
Jest piątek, 24 stycznia – na codzienny podcast „Rzeczpospolitej” o gospodarce „Twój Biznes” zaprasza Bartłomiej Kawałek. Dziś przyjrzymy się konsekwencjom ograniczeń USA na eksport półprzewodników i temu, kto może na nich zyskać. Omówimy także rosnący eksport na Ukrainę, zapowiedzi Donalda Trumpa dotyczące podatków, zwrot Włoch w stronę energii atomowej oraz problem wysokich kosztów ogrzewania w Europie.
9 mln gospodarstw domowych może docelowo skorzystać ze światłowodowego internetu Orange. Podobny zasięg ma szybki internet od kilka razy mniejszej Netii. T-Mobile – niegdyś czysto komórkowa sieć – mówi o 10 mln. Co się dzieje?
Sprzedaż leków przez internet wymaga wyraźnej zgody klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, niezależnie od tego, czy takie leki wymagają recepty, czy nie – wynika z niedawnego wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas