Reklama

Nowe władze Rady Reklamy. Wyzwaniem greenwashing i nowe technologie

Najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed Radą Reklamy w najbliższych latach jest rozwój technologii w reklamie, w tym coraz szersze wykorzystanie AI oraz budowanie odpowiedzialnej reklamy środowiskowej i przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu – mówi nowy szef Rady Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL.

Publikacja: 27.06.2023 13:57

Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy

Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy

Foto: Rada Reklamy

r c

Walne Zebranie Członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów Związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL. Wybrano również członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy - projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest GenEtyczni - laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
IT
Rekordy popularności w Polsce. Labubu przebija nawet iPhone’a
IT
Polacy czekają na niedzielę handlową. Czy 31 sierpnia sklepy będą otwarte?
IT
Ta akcja Biedronki co roku przyciąga tłumy. Rośnie zainteresowanie „Gangiem Biedroniaków"
IT
Carla Fernandes podbiła serca polskiej publiczności. Kim jest artystka?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
IT
Polacy chcą wiedzieć, co spadło na Osiny. Czym jest rosyjski dron Shahed 136?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama