Reklama

Nowe władze Rady Reklamy. Wyzwaniem greenwashing i nowe technologie

Najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed Radą Reklamy w najbliższych latach jest rozwój technologii w reklamie, w tym coraz szersze wykorzystanie AI oraz budowanie odpowiedzialnej reklamy środowiskowej i przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu – mówi nowy szef Rady Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL.

Publikacja: 27.06.2023 13:57

Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy

Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy

Foto: Rada Reklamy

r c

Walne Zebranie Członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów Związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL. Wybrano również członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy - projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest GenEtyczni - laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Ustawa „lex Huawei” pod lupą. Obok finansowania pojawił się kolejny problem
IT
Atak dronów wywołał falę dezinformacji. Skala działań Rosji jest porażająca
IT
Drony nad Polską. Nocny incydent i ogromne zainteresowanie w sieci
IT
Burza wokół programu edukacji zdrowotnej. Teraz prześwietlają go rodzice
IT
Rok szkolny 2025/2026 pełen nowości. Wielkie zmiany w feriach, religii i edukacji zdrowotnej
Reklama
Reklama