Nowe władze Rady Reklamy. Wyzwaniem greenwashing i nowe technologie

Najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed Radą Reklamy w najbliższych latach jest rozwój technologii w reklamie, w tym coraz szersze wykorzystanie AI oraz budowanie odpowiedzialnej reklamy środowiskowej i przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu – mówi nowy szef Rady Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL.

Publikacja: 27.06.2023 13:57

Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy

Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL, prezes Rady Reklamy

Foto: Rada Reklamy

r c

Walne Zebranie Członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów Związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL. Wybrano również członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy - projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest GenEtyczni - laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

IT
Rosja zakłóci wybory prezydenckie w Polsce? Ma nową broń
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
IT
Jest potwierdzenie potężnego ataku hakerskiego na polską firmę. Czy dane są bezpieczne?
IT
Polska objęta restrykcjami. USA ograniczą eksport najnowszych chipów
IT
Powrót bonanzy informatyków? Tyle mogą zarobić pracownicy IT
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
IT
Jest skuteczny sposób na zagłuszanie sygnału GPS przez Rosję. Podejrzano wieloryby
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej