Reklama

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

„OK, Google! Porozmawiaj z InPost” – wystarczy wypowiedzieć takie sformułowanie, aby w automatyczny sposób nasz smartfon połączył się ze specjalnym chatbotem firmy kurierskiej. Spółka kierowana przez znanego biznesmena Rafała Brzoskę uruchomiła właśnie innowacyjną technologię, która ma stanowić nowy kanał obsługi klienta.

Publikacja: 09.12.2019 13:59

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

Foto: Adobe Stock

Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Po wywołaniu bota o nazwie ChatBot Mat, klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także o bezpośredni numer do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze.

CZYTAJ TAKŻE: InPost zaoferuje… lodówkomaty

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
AI rozsadzi naszą cywilizację? Alarmujące badania Francuzów o rewolucji w ludzkim umyśle
Technologie
AI pokonała najlepszych programistów. To przełom na miarę przegranej Kasparowa
Technologie
Latające samochody w płomieniach. Pierwszy taki wypadek w historii
Technologie
Przełom w medycynie. AI zbada i wykryje choroby dekadę przed ich wystąpieniem
Technologie
Twórca ChatGPT wchodzi w nowy biznes przyszłości. Rzuca wyzwanie Muskowi
Reklama
Reklama