Reklama
Rozwiń
Reklama

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

„OK, Google! Porozmawiaj z InPost” – wystarczy wypowiedzieć takie sformułowanie, aby w automatyczny sposób nasz smartfon połączył się ze specjalnym chatbotem firmy kurierskiej. Spółka kierowana przez znanego biznesmena Rafała Brzoskę uruchomiła właśnie innowacyjną technologię, która ma stanowić nowy kanał obsługi klienta.

Publikacja: 09.12.2019 13:59

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

Foto: Adobe Stock

Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Po wywołaniu bota o nazwie ChatBot Mat, klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także o bezpośredni numer do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze.

CZYTAJ TAKŻE: InPost zaoferuje… lodówkomaty

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama