Samsung przeprowadził badanie, jak doświadczenie pandemii wpłynęło na kształtowanie się nowego stylu życia Europejczyków.
Okazuje się, że dla 64 proc. z nas dom stał się bezpieczną przestrzenią i aż dziesięciokrotnie chętniej wydalibyśmy nadwyżkę pieniędzy na inteligentne technologie do domu niż na markowe ubrania.
Zyskać na tym ma branża AGD. Ponad połowa badanych zadeklarowała, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy prawdopodobnie kupi nowy sprzęt tego typu. Chcemy też lepiej dbać o swoją kondycję. 34 proc. Europejczyków twierdzi, że planuje kupić produkt oparty na technologii związanej z fitnessem lub zdrowiem – podaje Samsung.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.