Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 00:01 Publikacja: 31.01.2021 11:48
Foto: Bloomberg
DAL-e, korzystający z algorytmów sztucznej inteligencji, to robot wspierający obsługę klientów. Wkrótce takich maszyn będzie więcej – zapewnia Hyundai.
Robot porusza się na czterech kółkach i jest niewysoki – ma 1160 cm i waży 80 kg. Jego algorytmy AI potrafią m.in. przetwarzać język mówiony, rozpoznawać twarze oraz sprawnie poruszać się po salonie sprzedaży nowych aut. Robot nie tylko powita klienta, ale także przypomni mu o konieczności założenia maski ochronnej. Potem udzieli podstawowych informacji i zaprowadzi do interesującego go modelu. Dzięki ekranowi dotykowemu na głowie robota klient może uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
NtechLab, moskiewska firma technologiczna, opracowała system AI, który potrafi rozpoznać twarz w masce, a co wię...
Chiny są już w stanie sterować pszczołami za pomocą „najlżejszego na świecie chipu mózgowego”. Mogą je wykorzyst...
Po najnowszej aktualizacji generatywna sztuczna inteligencja od xAI nie gryzie się w język. Bot, szkolony m.in....
Niezwykłe sceny, mroczne obrazy i rollercoaster efektów, które możemy oglądać w klipie Futurama 3 Quebonafide by...
Technologia, którą właśnie ujawnił chiński gigant Huawei, ma szansę zrewolucjonizować sektor elektromobilności i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas