Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel – mówi Arkadiusz Gęsicki, partner w McKinsey.

Publikacja: 24.09.2018 19:14

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Foto: cyfrowa.rp.pl

Pozostało jeszcze 100% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Technologie
Jest najszybszy na świecie. Może dać Chinom podwodną dominację
Technologie
To największy elektryczny pojazd na świecie. Same baterie ważą 250 ton
Technologie
Rząd chce wyciągnąć z dołka polskie innowacje. Powstała specgrupa
Technologie
Lekarze postawili chorej złą diagnozę. ChatGPT uratował jej życie
Technologie
Rewolucja na budowach. Ludzie nie będą już potrzebni
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku