Reklama

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel – mówi Arkadiusz Gęsicki, partner w McKinsey.

Publikacja: 24.09.2018 19:14

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Foto: cyfrowa.rp.pl

Pozostało jeszcze 100% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
Firmy już zastępują stażystów sztuczną inteligencją. Młodym będzie trudniej o pracę
Technologie
Chiny stworzyły kryształ, który może zmienić oblicze wojen
Technologie
Nowy nałóg wśród młodych. Psycholodzy biją na alarm po szokującym raporcie
Technologie
Szef OpenAI: AI wyeliminuje całe zawody, ale ten zniknie jako pierwszy
Technologie
Światło zamiast prądu? Niemcy szykują rewolucję w chipach
Reklama
Reklama