Reklama

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel – mówi Arkadiusz Gęsicki, partner w McKinsey.

Publikacja: 24.09.2018 19:14

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Foto: cyfrowa.rp.pl

Pozostało jeszcze 100% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
Cichy i niewidzialny. Amerykanie stworzyli dron o niezwykłym napędzie i możliwościach
Technologie
„Psyho” pokonał AI w słynnych zawodach. Polak najlepszym programistą na świecie
Technologie
Nowa generacja robotów – nie tylko myślą, ale też „żyją”
Technologie
In vitro z genami trojga rodziców – medyczny przełom z Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Technologie
Dr ChatGPT kontra lekarze. Wyniki badań szokują, ale eksperci ostrzegają
Reklama
Reklama