Reklama
Rozwiń
Reklama

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel – mówi Arkadiusz Gęsicki, partner w McKinsey.

Publikacja: 24.09.2018 19:14

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Foto: cyfrowa.rp.pl

Pozostało jeszcze 100% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Konkurs na technologiczne słowo roku rozstrzygnięty. Silne piętno AI
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Technologie
ChatGPT wkracza na nowe tereny. Rzuca wyzwanie Amazonowi i Google
Technologie
Pisarze w egzystencjalnym kryzysie. Czy AI ich zastąpi?
Technologie
AI zdecydowała, rosyjski gigant zwolni 20 proc. załogi. Tak Putin buduje „imperium”
Technologie
Sprzedaż „zabójców smartfonów” eksplodowała. Ten kraj wychodzi na prowadzenie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama