Aktualizacja: 01.07.2025 09:14 Publikacja: 27.01.2020 21:29
Foto: Luke MacGregor/Bloomberg
Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kandydatów równie precyzyjnie co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje.
Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która potrafi przetwarzać język naturalny. Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Co ważne, potencjalny pracownik może przerwać konwersację z Emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie.
Amerykański superkomputer przeliczył bardzo szybko dane odnośnie zachowania reaktora jądrowego z kwantową dokład...
Sławosz Uznański-Wiśniewski został kolejnym Polakiem w historii, który poleciał w kosmos. 47 lat temu swój lot o...
Jednym z najmocniej zyskujących w ciągu ostatnich godzin „hasłem” wyszukiwanym w sieci w Polsce jest Gemini CLI....
Start rakiety Falcon 9 od rana przykuwał uwagę Polaków. W sieci ten temat zdominował ostatnie godziny. O co Pola...
Polska firma wypuszcza model językowy, który ma zrównać szanse mniejszych przedsiębiorstw oraz korporacji z potę...
Śmiercionośny grzyb, który przebył drogę z grobowca faraona do laboratorium w Pensylwanii, może stać się bronią...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas