Reklama
Rozwiń

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

„OK, Google! Porozmawiaj z InPost” – wystarczy wypowiedzieć takie sformułowanie, aby w automatyczny sposób nasz smartfon połączył się ze specjalnym chatbotem firmy kurierskiej. Spółka kierowana przez znanego biznesmena Rafała Brzoskę uruchomiła właśnie innowacyjną technologię, która ma stanowić nowy kanał obsługi klienta.

Publikacja: 09.12.2019 13:59

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

Foto: Adobe Stock

Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Po wywołaniu bota o nazwie ChatBot Mat, klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także o bezpośredni numer do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze.

CZYTAJ TAKŻE: InPost zaoferuje… lodówkomaty

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Technologie
AI miało poprowadzić biznes. Totalna klapa potentata
Technologie
AI i kwanty łamią tajemnice reaktorów jądrowych. Przełom z USA
Technologie
W kosmos poleciał jako pierwszy Polak. Wróciło zainteresowanie Mirosławem Hermaszewskim
Technologie
Google „otwiera” swojego bota. Gemini zyska nowe możliwości?
Technologie
„Gdzie leci Sławosz?” – internet oszalał na punkcie polskiego astronauty. I jego żony