Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

„OK, Google! Porozmawiaj z InPost” – wystarczy wypowiedzieć takie sformułowanie, aby w automatyczny sposób nasz smartfon połączył się ze specjalnym chatbotem firmy kurierskiej. Spółka kierowana przez znanego biznesmena Rafała Brzoskę uruchomiła właśnie innowacyjną technologię, która ma stanowić nowy kanał obsługi klienta.

Publikacja: 09.12.2019 13:59

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

Foto: Adobe Stock

Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Po wywołaniu bota o nazwie ChatBot Mat, klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także o bezpośredni numer do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze.

CZYTAJ TAKŻE: InPost zaoferuje… lodówkomaty

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Technologie
Paczka w kilka minut? Ruszają testy dostaw za pomocą rakiet
Technologie
Co Polak będzie robił w kosmosie? 13 ważnych eksperymentów
Technologie
Niewyobrażalna moc obliczeniowa. IBM zbuduje najpotężniejszy kwantowy superkomputer
Technologie
To już desperacja. Musieli wyłączyć AI, by uczniowie nie ściągali na egzaminach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Technologie
Powstaje „gniazdo robotów". Kiedy humanoidy przestaną być zawodne i wejdą do domów?