Reklama
Rozwiń
Reklama

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

„OK, Google! Porozmawiaj z InPost” – wystarczy wypowiedzieć takie sformułowanie, aby w automatyczny sposób nasz smartfon połączył się ze specjalnym chatbotem firmy kurierskiej. Spółka kierowana przez znanego biznesmena Rafała Brzoskę uruchomiła właśnie innowacyjną technologię, która ma stanowić nowy kanał obsługi klienta.

Publikacja: 09.12.2019 13:59

Asystent Google’a z paczkami polskiego milionera

Foto: Adobe Stock

Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Po wywołaniu bota o nazwie ChatBot Mat, klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także o bezpośredni numer do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze.

CZYTAJ TAKŻE: InPost zaoferuje… lodówkomaty

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama