Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Po wywołaniu bota o nazwie ChatBot Mat, klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także o bezpośredni numer do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze.
CZYTAJ TAKŻE: InPost zaoferuje… lodówkomaty
– ChatBot Mat spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem, dlatego zdecydowaliśmy się na użycie go w kolejnym kanale kontaktu – Asystencie Google. Jestem przekonany, że to rozwiązanie sprawi, że nasza usługa będzie bardziej dostępna i wygodna m.in. dla osób z niepełno sprawnościami – mówi prezes InPostu.
Firma kurierska już zapowiada dalszy rozwój tej technologii. – Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, czy informacje o nowych usługach – wyjaśnia Brzoska.
CZYTAJ TAKŻE: OK, Google, kup 5 kg ziemniaków