TP-Link chce sprzedać w tym roku w Polsce 1,5 mln urządzeń sieciowych

Firma TP-Link pochwaliła się, że sprzedała już już milion urządzeń sieciowych w tym roku w Polsce. Ponad 70 proc. sprzedaży stanowią urządzenia umożliwiające komunikację bezprzewodową – routery, punkty dostępowe i karty sieciowe.

Swe przedstawicielstwo w Polsce TP-Link otworzył w  2011 roku i  już w 2011 roku  został liderem rodzimego rynku WLAN ze sprzedażą ponad 1 mln urządzeń, co zawdzięcza w dużej mierze konkurencyjnej ofercie cenowej. Kolejnym przełomem był rok 2012, gdy firma przekroczyła 50 proc. udziałów w rynku, sprzedając blisko 1,3 mln produktów sieciowych.

Ten rok, według firmy, ma być jeszcze lepszy, bo  już w sierpniu firma sprzedała milionowe urządzenie, dwa miesiące wcześniej niż w roku ubiegłym. – Wszystko wskazuje na to, że nasze wyniki będą o ponad 20 proc. lepsze niż w 2012, a także, że uda nam się przekroczyć barierę 1,5 mln sprzedanych urządzeń – mówi Zdzisław Kaczyk, dyrektor sprzedaży TP-Link Polska.

Również na światowym rynku udziały TP-Link  rosną. Wg danych IDC firma zwiększyła udziały w rynku WLAN z 34 proc. w 1 kwartale 2012 r. do 42 proc. w 1 kwartale br.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Porsche wykorzysta włókna lnu. Nie chodzi o ubrania dla kierowców

Model 718 Cayman GT4 Clubsport posiada niektóre części karoserii wykonane z tzw. naturalnego włókna. ...

AliExpress otworzył sklep stacjonarny. Zaskakujące miejsce

Platforma e-commerce należąca do chińskiego giganta, Alibaby, inwestuje w stacjonarne sklepy pod marką AliExpress. ...

Pięć rzeczy, które Windows 10 robi lepiej niż Windows 7

Sprawdźmy, co Windows 10 robi lepiej od „Siódemki”, która w styczniu przeszła na emeryturę. ...

Legenda boksu Manny Pacquiao stworzy własną kryptowalutę Pac

Token Pac będzie notowany na singapurskiej giełdzie kryptowalut GCOX (Global Crypto Offering Exchange). Za ...

W AGD hitem suszarka do ubrań i ekspres do kawy

Sprzedaż w Polsce takich produktów jak lodówki, pralki, kuchenki i zmywarki sięgnęła w ub.r. ...

Młodzi Polacy w elicie najbardziej wpływowych

Warszawski startup CallPage oraz twórca gier Maciej Tomaszkiewicz, naukowiec Mateusz Hołda i aktor Maciej ...