Spadła liczba klientów Rodzinnej Telefonii Komórkowej

Publikacja: 10.11.2009 00:00

36 tys. osób wyniosła liczba klientów usług telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu na koniec III kwartału – wynika z opublikowanego dzisiaj przez operatoraraportu giełdowego. Oznacza to, że w ciągu minionego okresu rozliczeniowgo Cyfrowy Polsat stracił 36 proc. użytkowników. Dla porównania w II kwartale liczba użytkowników wzrosła o 10 proc. CP uruchomił usługi MVNO na sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej we wrześniu 2008 r. Sprzedaje zarówno usługi przedpłacane, jak i kontraktowe (nie podaje struktury użytkowników). Operator poinformował dzisiaj o zakupie 45 proc. udziałów w wyspecjalizowanej sieci sprzedaży GSM mPunkt. Usługi komórkowe przyniosły Cyfrowemu Polsatowi 1,5 mln zł przychodów w III kwartale 2009 r., wobec 120 tys. zł przychodów w analogicznym okresie 2008 r. Interkonekt kosztował w tym czasie blisko 700 tys. zł.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska