1,2 mld zł (nominalnie) wyniosły w 2009 r. wydatki reklamowe trzech operatorów komórkowych – podał serwis [link=http://www.telepolis.pl]Telepolis.pl[/link]. Najwięcej: 458 mln zł wydał Polkomtel, 364 mln zł Centertel, 291 mln zł PTC, 152 mln P4. Dane pochodzą z badań TNS OBOP

LG Electronics oczekuje znaczącego wzrostu sprzedaży telefonów komórkowych w 2010 r. – podaje serwis internetowy [link=http://www.pb.pl]pb.pl[/link]. Rynkową ofensywę LG ma wesprzeć wprowadzenie na rynek 20 nowych smart fonów

Polkomtel rozpoczął zimową promocję usług Simplus. Oferuje ich użytkownikom 20-proc. rabat na karnety narciarskie na Jaworzynie, w Pilsku, Szczyrku, Zieleńcu, Wierchomlii i Bukowinie Tatrzańskiej

Polkomtel poinformował o przekroczeniu liczby 100 tys. użytkowników serwisu muzycznego Muzodajnia

Skype powołał na stanowisko prezesa zarządu Milesa Flinta, byłego szefa SonyEricsson