Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 11:06 Publikacja: 13.01.2010 00:00
1,2 mld zł (nominalnie) wyniosły w 2009 r. wydatki reklamowe trzech operatorów komórkowych – podał serwis [link=http://www.telepolis.pl]Telepolis.pl[/link]. Najwięcej: 458 mln zł wydał Polkomtel, 364 mln zł Centertel, 291 mln zł PTC, 152 mln P4. Dane pochodzą z badań TNS OBOP
LG Electronics oczekuje znaczącego wzrostu sprzedaży telefonów komórkowych w 2010 r. – podaje serwis internetowy [link=http://www.pb.pl]pb.pl[/link]. Rynkową ofensywę LG ma wesprzeć wprowadzenie na rynek 20 nowych smart fonów
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas