Aktualizacja: 11.05.2025 16:11 Publikacja: 13.01.2010 00:00
1,2 mld zł (nominalnie) wyniosły w 2009 r. wydatki reklamowe trzech operatorów komórkowych – podał serwis [link=http://www.telepolis.pl]Telepolis.pl[/link]. Najwięcej: 458 mln zł wydał Polkomtel, 364 mln zł Centertel, 291 mln zł PTC, 152 mln P4. Dane pochodzą z badań TNS OBOP
LG Electronics oczekuje znaczącego wzrostu sprzedaży telefonów komórkowych w 2010 r. – podaje serwis internetowy [link=http://www.pb.pl]pb.pl[/link]. Rynkową ofensywę LG ma wesprzeć wprowadzenie na rynek 20 nowych smart fonów
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas