W skrócie – środa 13 stycznia

Publikacja: 13.01.2010 00:00

1,2 mld zł (nominalnie) wyniosły w 2009 r. wydatki reklamowe trzech operatorów komórkowych – podał serwis [link=http://www.telepolis.pl]Telepolis.pl[/link]. Najwięcej: 458 mln zł wydał Polkomtel, 364 mln zł Centertel, 291 mln zł PTC, 152 mln P4. Dane pochodzą z badań TNS OBOP

LG Electronics oczekuje znaczącego wzrostu sprzedaży telefonów komórkowych w 2010 r. – podaje serwis internetowy [link=http://www.pb.pl]pb.pl[/link]. Rynkową ofensywę LG ma wesprzeć wprowadzenie na rynek 20 nowych smart fonów

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić