CenterNet ciągle myśli o Extreme

Publikacja: 18.01.2010 00:00

CentereNet ciągle przygotowuje się do wprowadzenia na rynek komórkowej marki Extreme dla społeczności uprawiających sporty ekstremalne. – Jesteśmy wciąż na etapie badania możliwości biznesowych przedsięwzięcia i nie odstąpiliśmy od tego pomysłu – mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu w CenterNet. Piąty operator ciągle myśli o wejściu w nowy segment rynku mimo, że swą moc prawną stracił podpisany latem tego roku listy intencyjny pomiędzy CenterNetem a brytyjską firmą Extreme International, która m.in. pod tą nazwą prowadzi telewizyjny kanał poświęcony sportom ekstremalnym dostępny w kablówkach.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku