Aktualizacja: 09.05.2025 09:45 Publikacja: 18.01.2010 00:00
CentereNet ciągle przygotowuje się do wprowadzenia na rynek komórkowej marki Extreme dla społeczności uprawiających sporty ekstremalne. – Jesteśmy wciąż na etapie badania możliwości biznesowych przedsięwzięcia i nie odstąpiliśmy od tego pomysłu – mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu w CenterNet. Piąty operator ciągle myśli o wejściu w nowy segment rynku mimo, że swą moc prawną stracił podpisany latem tego roku listy intencyjny pomiędzy CenterNetem a brytyjską firmą Extreme International, która m.in. pod tą nazwą prowadzi telewizyjny kanał poświęcony sportom ekstremalnym dostępny w kablówkach.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas