CentereNet ciągle przygotowuje się do wprowadzenia na rynek komórkowej marki Extreme dla społeczności uprawiających sporty ekstremalne. – Jesteśmy wciąż na etapie badania możliwości biznesowych przedsięwzięcia i nie odstąpiliśmy od tego pomysłu – mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu w CenterNet. Piąty operator ciągle myśli o wejściu w nowy segment rynku mimo, że swą moc prawną stracił podpisany latem tego roku listy intencyjny pomiędzy CenterNetem a brytyjską firmą Extreme International, która m.in. pod tą nazwą prowadzi telewizyjny kanał poświęcony sportom ekstremalnym dostępny w kablówkach.

– Teraz charakter naszych rozmów na ten temat można określić jako gentlemen’s agreement – mówi Anna Gołębicka. Nie chce jednak podawać żadnych konkretów przedsięwzięcia, bo – jak to określa – „rynek jest bardzo konkurencyjny i ktoś mógłby skopiować pomysł”. – Chcemy uniknąć sytuacji falstartu, jaki już raz mieliśmy z tą marką. Dlatego dopiero, gdy będziemy gotowi na 100 proc. do wejścia zdradzimy więcej szczegółów – dodaje Gołębicka.