Aktualizacja: 09.05.2025 10:44 Publikacja: 22.01.2010 00:00
Drugi pod względem wielkości sprzedaży producent telefonów komórkowych na świecie odnotował bardzo złe wyniki finansowe w czwartym kwartale 2009 r. Przychody firmy wyniosły 1,75 mld euro, 40 proc. mniej niż rok wcześniej.
Sony Ericsson sprzedał w tym okresie 14,6 mln słuchawek. To znacznie mniej niż w ostatnim kwartale 2008 r,, kiedy na rynek trafiło 24,2 mln urządzeń SE. Średnia cena sprzedażowa urządzenia wyniosła w IV kw. 2009 r. 120 euro za słuchawkę. Strata netto firmy w zakończonym niedawno kwartale wyniosła 167 mln euro (rok wcześniej – 187 mln). Strata operacyjna w IV kw. 2009 r. to już 32 mln euro (rok wcześniej – 133 mln). Przedstawiciele Sony Ercicsson zakładają, że 2010 r. zamknie się lepszym wynikiem niż 2009 r. W połowie roku firma ma odczuć pierwsze skutki wdrażanego programu oszczędnościowego, dzięki któremu SE ma oszczędzić rocznie 880 mln euro.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas