Aktualizacja: 01.07.2025 06:29 Publikacja: 22.01.2010 00:00
Drugi pod względem wielkości sprzedaży producent telefonów komórkowych na świecie odnotował bardzo złe wyniki finansowe w czwartym kwartale 2009 r. Przychody firmy wyniosły 1,75 mld euro, 40 proc. mniej niż rok wcześniej.
Sony Ericsson sprzedał w tym okresie 14,6 mln słuchawek. To znacznie mniej niż w ostatnim kwartale 2008 r,, kiedy na rynek trafiło 24,2 mln urządzeń SE. Średnia cena sprzedażowa urządzenia wyniosła w IV kw. 2009 r. 120 euro za słuchawkę. Strata netto firmy w zakończonym niedawno kwartale wyniosła 167 mln euro (rok wcześniej – 187 mln). Strata operacyjna w IV kw. 2009 r. to już 32 mln euro (rok wcześniej – 133 mln). Przedstawiciele Sony Ercicsson zakładają, że 2010 r. zamknie się lepszym wynikiem niż 2009 r. W połowie roku firma ma odczuć pierwsze skutki wdrażanego programu oszczędnościowego, dzięki któremu SE ma oszczędzić rocznie 880 mln euro.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas