Reklama

Avaya: liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Polsce w 2010 r.

Publikacja: 26.01.2010 00:00

Po wchłonięciu działu Enterprise Solutions kanadyjskiego Nortela Avaya liczy na wzrost wydatków klientów Nortela, którzy do tej pory wstrzymywali inwestycje ze względu na niejasną przyszłość firmy. Ten wzrost ma być także widoczny na polskim rynku. Jakub Abramczyk, dyrektor zarządzający Avaya w Polsce oczekuje, że wzrost przychodów ze sprzedaży na polskim rynku w tym roku będzie „dwucyfrowy”. – Dzięki wchłonięciu Nortel Enterprise Solutions zyskujemy kilkudziesięciu nowych klientów i wchodzimy w nowe segmenty rynku, jak np. rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu hotelarskiego – mówi rpkom.pl Jakub Abramczyk Avaya przejmuje wszystkie zobowiązaqnia utrzymaniowe Nortel Enterprise Solutions. Wsparcie dla produktów NES będzie zapewnione przez sześć lat. – Dotyczy to produktów NES, które zostaną kupione do końca bieżącego roku – zapewnia Jakub Abramczyk.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama