Avaya: liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Polsce w 2010 r.

Publikacja: 26.01.2010 00:00

Po wchłonięciu działu Enterprise Solutions kanadyjskiego Nortela Avaya liczy na wzrost wydatków klientów Nortela, którzy do tej pory wstrzymywali inwestycje ze względu na niejasną przyszłość firmy. Ten wzrost ma być także widoczny na polskim rynku. Jakub Abramczyk, dyrektor zarządzający Avaya w Polsce oczekuje, że wzrost przychodów ze sprzedaży na polskim rynku w tym roku będzie „dwucyfrowy”. – Dzięki wchłonięciu Nortel Enterprise Solutions zyskujemy kilkudziesięciu nowych klientów i wchodzimy w nowe segmenty rynku, jak np. rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu hotelarskiego – mówi rpkom.pl Jakub Abramczyk Avaya przejmuje wszystkie zobowiązaqnia utrzymaniowe Nortel Enterprise Solutions. Wsparcie dla produktów NES będzie zapewnione przez sześć lat. – Dotyczy to produktów NES, które zostaną kupione do końca bieżącego roku – zapewnia Jakub Abramczyk.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska