Po wchłonięciu działu Enterprise Solutions kanadyjskiego Nortela Avaya liczy na wzrost wydatków klientów Nortela, którzy do tej pory wstrzymywali inwestycje ze względu na niejasną przyszłość firmy. Ten wzrost ma być także widoczny na polskim rynku. Jakub Abramczyk, dyrektor zarządzający Avaya w Polsce oczekuje, że wzrost przychodów ze sprzedaży na polskim rynku w tym roku będzie „dwucyfrowy”. – Dzięki wchłonięciu Nortel Enterprise Solutions zyskujemy kilkudziesięciu nowych klientów i wchodzimy w nowe segmenty rynku, jak np. rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu hotelarskiego – mówi rpkom.pl Jakub Abramczyk Avaya przejmuje wszystkie zobowiązaqnia utrzymaniowe Nortel Enterprise Solutions. Wsparcie dla produktów NES będzie zapewnione przez sześć lat. – Dotyczy to produktów NES, które zostaną kupione do końca bieżącego roku – zapewnia Jakub Abramczyk.