Avaya: liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Polsce w 2010 r.

Publikacja: 26.01.2010 00:00

Po wchłonięciu działu Enterprise Solutions kanadyjskiego Nortela Avaya liczy na wzrost wydatków klientów Nortela, którzy do tej pory wstrzymywali inwestycje ze względu na niejasną przyszłość firmy. Ten wzrost ma być także widoczny na polskim rynku. Jakub Abramczyk, dyrektor zarządzający Avaya w Polsce oczekuje, że wzrost przychodów ze sprzedaży na polskim rynku w tym roku będzie „dwucyfrowy”. – Dzięki wchłonięciu Nortel Enterprise Solutions zyskujemy kilkudziesięciu nowych klientów i wchodzimy w nowe segmenty rynku, jak np. rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu hotelarskiego – mówi rpkom.pl Jakub Abramczyk Avaya przejmuje wszystkie zobowiązaqnia utrzymaniowe Nortel Enterprise Solutions. Wsparcie dla produktów NES będzie zapewnione przez sześć lat. – Dotyczy to produktów NES, które zostaną kupione do końca bieżącego roku – zapewnia Jakub Abramczyk.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem