P4, operator sieci Play po dwóch latach przerwy w promowaniu dedykowanej usługi mobilnego Internetu (do laptopów, czy tzw. domowego) przedstawił w poniedziałek nowe podejście do sprzedaży produktu. Nie oferuje go już pod marką Play Online, tylko jako Play Internet, a w komunikacji – śladem Plusa – mocno stawia na technologię LTE jako substytut domowego stacjonarnego dostępu.
W zasięgu sieci własnej LTE P4 jest obecnie nieco ponad 50 proc. populacji kraju. Dla HSPA+ wskaźnik ten to 87 proc.
Przedstawiciele firmy nie ujawnili danych dotyczących zasięgu obszarowego.
Operator proponuje wszystkim klientom dużą pulę gigabajtów do wykorzystania: 25-30 GB lub większą – komunikowaną jako „unlimited”, co – jak wyjaśnia Małgorzata Zakrzewska, dyrektor ds. relacji korporacyjnych w P4, w rzeczywistości oznaczać może limit 100 GB. Zakrzewska zaznaczała dziś, że operator nie będzie traktował wszystkich jedną miarą.
Play wysokość abonamentu w nowym podejściu uzależnia od rodzaju urządzenia, które wybierze użytkownik. Telekom – warto zauważyć – zrezygnował przy tej okazji z limitów prędkości, od których zaczynał różnicowanie oferty z LTE dla smartfonów.