Aktualizacja: 09.05.2025 08:14 Publikacja: 18.08.2014 13:45
P4, operator sieci Play po dwóch latach przerwy w promowaniu dedykowanej usługi mobilnego Internetu (do laptopów, czy tzw. domowego) przedstawił w poniedziałek nowe podejście do sprzedaży produktu. Nie oferuje go już pod marką Play Online, tylko jako Play Internet, a w komunikacji – śladem Plusa – mocno stawia na technologię LTE jako substytut domowego stacjonarnego dostępu.
W zasięgu sieci własnej LTE P4 jest obecnie nieco ponad 50 proc. populacji kraju. Dla HSPA+ wskaźnik ten to 87 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas