Reklama
Rozwiń
Reklama

UPC Polska: Internet goni telewizję

Publikacja: 05.08.2015 08:57

O 31,2 tys. do 2,826 mln gospodarstw domowych wzrósł zasięg sieci UPC Polska w II kwartale br., a mimo to liczba abonentów największego operatora telewizji kablowej w kraju spadła w tym czasie o 6,8 tys.. – wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela operatora.

Ubywało  kablówce klientów telewizji: z analogowego rozwiązania korzystało w czerwcu o 7,3 tys. abonentów mniej, a przyrost użytkowników telewizji cyfrowej o 3,8 tys. nie zrekompensował straty.

O 6,7 tys. urosła natomiast liczba abonentów dostępu do Internetu, a o 9,4 tys. – telefonii stacjonarnej.

Jednocześnie klienci nadal korzystający z usług dostawcy korzystali z 12,6 tys. usług (RGU) więcej niż w marcu.  W sumie na koniec czerwca UPC Polska obsługiwało 1,418 mln abonentów, którzy korzystali z 2,764 mln usług (RGU).

Liczba klientów telewizji kablowej i Internetu są już prawie takie same: po półroczu to odpowiednio 1,184 mln i 1,01 mln abonentów. Z usługi telefonii stacjonarnej korzysta natomiast 569,3 tys. użytkowników UPC.

Reklama
Reklama

Z usług MVNO (po dawnym Asterze) operatora korzystało w czerwcu 8,6 tys. osób.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama