Reklama

UPC Polska: Internet goni telewizję

Publikacja: 05.08.2015 08:57

O 31,2 tys. do 2,826 mln gospodarstw domowych wzrósł zasięg sieci UPC Polska w II kwartale br., a mimo to liczba abonentów największego operatora telewizji kablowej w kraju spadła w tym czasie o 6,8 tys.. – wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela operatora.

Ubywało  kablówce klientów telewizji: z analogowego rozwiązania korzystało w czerwcu o 7,3 tys. abonentów mniej, a przyrost użytkowników telewizji cyfrowej o 3,8 tys. nie zrekompensował straty.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama