UPC Polska: Internet goni telewizję

Publikacja: 05.08.2015 08:57

O 31,2 tys. do 2,826 mln gospodarstw domowych wzrósł zasięg sieci UPC Polska w II kwartale br., a mimo to liczba abonentów największego operatora telewizji kablowej w kraju spadła w tym czasie o 6,8 tys.. – wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela operatora.

Ubywało  kablówce klientów telewizji: z analogowego rozwiązania korzystało w czerwcu o 7,3 tys. abonentów mniej, a przyrost użytkowników telewizji cyfrowej o 3,8 tys. nie zrekompensował straty.

O 6,7 tys. urosła natomiast liczba abonentów dostępu do Internetu, a o 9,4 tys. – telefonii stacjonarnej.

Jednocześnie klienci nadal korzystający z usług dostawcy korzystali z 12,6 tys. usług (RGU) więcej niż w marcu.  W sumie na koniec czerwca UPC Polska obsługiwało 1,418 mln abonentów, którzy korzystali z 2,764 mln usług (RGU).

Liczba klientów telewizji kablowej i Internetu są już prawie takie same: po półroczu to odpowiednio 1,184 mln i 1,01 mln abonentów. Z usługi telefonii stacjonarnej korzysta natomiast 569,3 tys. użytkowników UPC.

Z usług MVNO (po dawnym Asterze) operatora korzystało w czerwcu 8,6 tys. osób.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego