Aktualizacja: 11.05.2025 11:54 Publikacja: 05.08.2015 08:57
O 31,2 tys. do 2,826 mln gospodarstw domowych wzrósł zasięg sieci UPC Polska w II kwartale br., a mimo to liczba abonentów największego operatora telewizji kablowej w kraju spadła w tym czasie o 6,8 tys.. – wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela operatora.
Ubywało kablówce klientów telewizji: z analogowego rozwiązania korzystało w czerwcu o 7,3 tys. abonentów mniej, a przyrost użytkowników telewizji cyfrowej o 3,8 tys. nie zrekompensował straty.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas