Ponad 200 tys. klientów sieci Play co miesiąc otrzymuje elektroniczne faktury zamiast papierowych. Dla porównania, [link=index.php?option=com_content&view=article&id=1582%3Atp-przekonuje-do-elektronicznych-faktur&catid=2%3Ainformacje&Itemid=1]promująca korzystanie z faktur [/link]w formie rozsyłanych pocztą email plików PDF Grupa TP wystawia ich co miesiąc ok. 66 tys. To mniej niż jeden procent klientów.

Jak przewiduje Andrzej Bendig, szef spółki Unizeto, która zajmuje się fakturami Play, przy obecnych trendach do końca roku Play powinien osiągnąć poziom ok. 300 tys. e-faktur wystawianych miesięcznie.- Proporcjonalnie do wielkości bazy jesteśmy chyba liderem – powiedział Marcin Gruszka, rzecznik Play.

Nie wiadomo, jakie oszczędności w porównaniu z papierową pocztą generują e-faktury w Play. W TP przejście klienta na elektroniczną fakturę oznacza ok. 35-40 zł oszczędności w skali roku w przeliczeniu na jednego klienta.