Aktualizacja: 09.05.2025 09:22 Publikacja: 09.07.2010 15:26
– Łącznie akces zdeklarowało siedem firm – mówi [b]Roman Jędrkowiak[/b], pomysłodawca całego projektu – doradca zarządu [b]P4[/b], operatora sieci [b]Play[/b]. Firmy, które chcą przystąpić do związku [b]Advertisers.pl[/b] łącznie zarządzają budżetami reklamowymi na poziomie ponad 1 mld zł. Roman Jędrkowiak prowadzi rozmowy na temat uczestnictwa z kolejnymi firmami, m.in. z branży telekomunikacyjnej. Związek ma m.in. dbać o to, jak przebiegają przetargi na obsługę budżetów reklamowych i o standardy w branży, zapobiegać nierównościom na rynku (np. rozbieżnościom w wynagrodzeniach, jakie reklamodawcy płacą agencjom eventowym).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas