Play wstąpił do związku reklamodawców

Publikacja: 09.07.2010 15:26

– Łącznie akces zdeklarowało siedem firm – mówi [b]Roman Jędrkowiak[/b], pomysłodawca całego projektu – doradca zarządu [b]P4[/b], operatora sieci [b]Play[/b]. Firmy, które chcą przystąpić do związku [b]Advertisers.pl[/b] łącznie zarządzają budżetami reklamowymi na poziomie ponad 1 mld zł. Roman Jędrkowiak prowadzi rozmowy na temat uczestnictwa z kolejnymi firmami, m.in. z branży telekomunikacyjnej. Związek ma m.in. dbać o to, jak przebiegają przetargi na obsługę budżetów reklamowych i o standardy w branży, zapobiegać nierównościom na rynku (np. rozbieżnościom w wynagrodzeniach, jakie reklamodawcy płacą agencjom eventowym).

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość