Play wstąpił do związku reklamodawców

Publikacja: 09.07.2010 15:26

– Łącznie akces zdeklarowało siedem firm – mówi [b]Roman Jędrkowiak[/b], pomysłodawca całego projektu – doradca zarządu [b]P4[/b], operatora sieci [b]Play[/b]. Firmy, które chcą przystąpić do związku [b]Advertisers.pl[/b] łącznie zarządzają budżetami reklamowymi na poziomie ponad 1 mld zł. Roman Jędrkowiak prowadzi rozmowy na temat uczestnictwa z kolejnymi firmami, m.in. z branży telekomunikacyjnej. Związek ma m.in. dbać o to, jak przebiegają przetargi na obsługę budżetów reklamowych i o standardy w branży, zapobiegać nierównościom na rynku (np. rozbieżnościom w wynagrodzeniach, jakie reklamodawcy płacą agencjom eventowym).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń