Reklama
Rozwiń

Play wstąpił do związku reklamodawców

Publikacja: 09.07.2010 15:26

– Łącznie akces zdeklarowało siedem firm – mówi [b]Roman Jędrkowiak[/b], pomysłodawca całego projektu – doradca zarządu [b]P4[/b], operatora sieci [b]Play[/b]. Firmy, które chcą przystąpić do związku [b]Advertisers.pl[/b] łącznie zarządzają budżetami reklamowymi na poziomie ponad 1 mld zł. Roman Jędrkowiak prowadzi rozmowy na temat uczestnictwa z kolejnymi firmami, m.in. z branży telekomunikacyjnej. Związek ma m.in. dbać o to, jak przebiegają przetargi na obsługę budżetów reklamowych i o standardy w branży, zapobiegać nierównościom na rynku (np. rozbieżnościom w wynagrodzeniach, jakie reklamodawcy płacą agencjom eventowym).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama