[b]Comarch [/b]podpisał umowę z [b]Telefonią Dialog[/b] na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej opartej na Soft Switch klasy 5.

Rozwiązanie pozwoli Dialogowi świadczyć usługi głosowe w technologii VoIP oraz uruchomić szereg nowych serwisów, m.in.: hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/video, czy połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej. Rozwiązanie, które dostarczy Comarch, gwarantuje korzystanie z usług z dowolnych lokalizacji i urządzeń dostępowych w oparciu o szeroką gamę technologii dostępowych (VoDSL, ETTx, PON, WiMAX, WiFi, itp.).

– Platforma BroadWorks zapewni nam nie tylko nowe funkcjonalności ale również zagwarantuje efektywną realizację wszystkich procedur przy zachowaniu wysokich wymogów jakościowych projektu. Pozwoli nam na wdrożenie nowych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych, a także obniżenie kosztów tych obecnie oferowanych – mówi, cytowany w komunikacie Krzysztof Dziedzic, pełnomocnik zarządu ds. techniki w Telefonii Dialog.

W ramach kontraktu Comarch zintegruje platformę z pozostałymi systemami telekomunikacyjnymi i teleinformatycznymi klienta, w tym z systemami zarządzania, obsługi klienta oraz platformą bilingową. Firma zadba również o późniejszy serwis rozwiązania, wsparcie techniczne oraz szkolenia dla pracowników Dialogu.